----Pohled Smokecreena---
Napadlo nás několik Deceptikonů, transformoval jsem se a střelbu oplatil. ,,Kendro, běž se schovat!" Řeknu jí a dál se věnuji conům. V tom jsem slyšel její křik, vidím jak ji jeden unesl. Snažím se k ní dostat ale je moc pozdě, před ní se otevře pozemní most. Naposledy spatřím její vyděšené oči než vejdou do pozemního mostu. Ostatní Deceptikoni se začali stahovat. Po chvíli přiběhne Arcee, najde Jacka ale ne Kendru. Podívá se na mě. ,,Smoku, kde je Kendra?" Zeptá se mě tázavým hlasem, já ji však na otázku neodpovím. Došlo jí co se stalo, přišla ke mě a řekla. ,,Najde me ji, ať už je kdekoliv. Teď ale musíme na základnu a vymyslet plán." Přikývl jsem a vyrazili na základnu. Doufám že bude v pořádku.
---Na Nemesis---
Naše návštěva, stále je stále v bezvědomí. Však už skoro nevypadá jako člověk, spíše se podobá nám v lidské velikosti. Sem tam, se však probudí, stále opakuje jednu a totéž věc. Jméno. Smokescreen. ,,Knock Oute, doufám že máš dobré zprávy." Otočím se od obrazovek a odpovím. ,,Zdá se, že už bude brzy připravena, Lorde Megatrone." ,,Výborně, brzy se Autobotům pomstíte, jejich vlastní zbraní. Měly se jí na Cybertonu zbavit, když tomu měli možnost, teď jí obrátíme proti nim." Začal se smát a odešel.
----O několik dní později--- ---Na základně Autobotů---
---Pohled Smokescreena---
Už je to několik dní a stále o Kendře žádné zprávy nejsou. Už jsem začal věřit že ji nikdy už neuvidím. Odešel jsem na střechu a díval se na západ slunce, jak pomalu zapadalo vzpomínal jsem si na to, jak jsem jí vyprávěl o Cybertonu, před válkou a na naši oblíbenou hudbu. ,, Smokescreene, stále není vše ztracené, ještě pořád jí můžeme najít." Řekne Bolkhead, který za mnou přišel. ,,Já vím, ale už ztrácím naději." Řekl jsem a díval se dál na západ slunce. ,,Nezapomeň, že naděje umírá poslední." Řekl a položil mi ruku na rameno, chvíli jsme se dívaly na nebe, než jsme šli zpět do hlavní místnosti. Asi právě v čas, neboť se ozval signál energonu. ,,Nejspíš, Deceptikoni odkryly další naleziště energonu." Řekne Ratchet. ,,Ratchete nastav souřadnice a aktivuj pozemní most. Autoboti, vyrážíme." Zvolal Optimus. Ratchet přešel k panelu pozemního mostu a cestu nám aktivoval. Všichni jsme se transformovaly a vyrazili. Objevili jsme se kousek od energového dolu, venku před tunelem stály dva strážní. Rozdělily jsme se. Já, Arcee a Optimus, jdeme na průzkum dolu, Bolkhead a Bumblebee budou hlídat a čekat na případnou pomoc. Zdálo se to na středně velký důl, který má několik dalších jeskyní. Slyšeli jsme hlas asi toho, který měl tenhle důl na starost. Jenže, ten hlas znám, sice je trochu jiný ale přesto. ,,Pohněte si zadkem, Lord Megatron chce mít tenhle důl vytěžený, co nejdřív." Řekl ten hlas, a já viděl o koho se jedná. Byla velikosti člověka, ale byla oblečená do černého kabátu bez rukávu a měla černé rukavice a tmavě fialové boty. Z odhalených ramen byl vidět znak Deceptikonů. Ale stále nevidím obličej. Zezadu má podobnou přilbu jako Optimus je místo světlé modré jí má tmavě modrou. ,, Poručíku, jeskyně BH_98 byl vytěžen, zbytek energonu je poslán na loď." Řekne jeden Deceptikon. ,,Výborné, připravte poslední várku." Řekne a otočí se mým směrem. Nevšimla jsi mě, ale tuším že ví že jsme tady. Nakouknu za roh a snažím se jí vidět obličej má ho však zakrytý maskou. Optimus dá příkaz k palbě a my vyrážíme. ,,Autoboti! Říkala jsem jsi že tu něco smrdí." Řekla a vyběhla proti mě. Proměnila jsi ruce na nože a já se snažil ji rány vykrýt. Byla dobrá, až moc. Občas jsem jí položil na zem já a ona často mě. ,,Nightbird, ohlas situaci!" Řekne jí hlas do komunikátoru, okamžitě odpoví. ,,Autoboti, Lorde napadly důl. Mám povolení ho vyhodit do vzduchu." Řekla s úsměvem na tváři. ,,Posluž jsi, hlavě se vrať na loď." Řekne jí hlas v com linku, ona se otočí od nás k nouzovému pozemnímu mostu, který se před ní otevřel. Zastavila a v ruce držela ovladač. ,,Sbohem, Autoboti." Zmáčkla ovladač a proběhla mostem. ,,Optime, důl se chystá vybuchnout, musíme hned pryč." Řeknu mu rychle do com linku. ,,Autoboti, ústup. Ratchete, otevři nám rychle nouzový most." Řekl Optimus. Začaly jsme utíkat a důl se začal srovnávat se zemí. Skoro jsme to na základnu nestihly. Ale kdo to byl? Proč mi byla povědomá?
ČTEŠ
Dítě Cybertronu (1/3)
AléatoireZáchrana planety zničené válkou, má v rukách mladé pubertální děvče. Jak se rozhodne, jakou si zvolí nakonec stranu? Bude mít vůbec na výběr? Budoucnost nové naděje má v rukách mladá Kendra Skyfall. Knihy: 1. Dítě Cybertronu 2. Dítě Země 3. Dítě...