24. Zničení Dark Mount

101 10 0
                                    

---Pohled Smokecreena---
Možná, jsem prošvihl zničení Dark Mount. Ale v té chvíli mě to nezajímalo. Chtěl, jsem jen najít Night a dostat jí odtamtud. Když jsem ji na Dark Mountu našel, nevěřil jsem svým optikám. Byla, tak jiná. Byla ve výšce Arcee ale komplet černá s finálovým proužky a její optiky byly černé. ,,Nightbird. Co ti to provedli?" Zeptal jsem se ze strachem v hlase.

,,Á Smokecreen. Bohužel, tě musím zklamat. Protože, Nightbird tě už brzy neuslyší." Nechápal jsem, co tím chtěla říct. ,,O čem, to mluvíš?!" ,,Já, jsem její noční můra! Ovládám její tělo a velmi brzy ovládnu i její jiskru!" Následně začal boj na život a na smrt.

,,Nightbird, poslouchej mě! Nesmíš to vzdát. Ne, teď a ne tady! " Řekl jsem, když jsem snažil odrážet útoky protivníka. Bohužel, jsem místo odpovědi dostal jen ďábelský smích. ,,Možná, tě slyší. Ale nic nezmůže. Je až moc slabá." Nechtěl, jsem tomu uvěřit.

,,Night, vzpomínáš jak jsme se na téhle lodi potkaly... A jak jsme se zní dostaly pryč." Chtěl, jsem aby zkusila bojovat. Nechtěl, jsem o ní přijít, ne takhle. Nedával jsem pozor a hned mě položila na zem. Byla připravena mě zabít. ,,V té, chvíli jsem jsi uvědomil.." Díval, jsem se do těch, jejich temných očí. Zjevně mě slyšela. Celá se třásla. Zdálo se že bojuje sama ze sebou. Slezla ze mě a udělala pár kroků zpátky. Já se postavil a čekal co bude dál.

,,To je ono! Bojuj Nightbird!" Chvíli se třásla dál a pak se na mě podívala. Klepaly se jí nohy a začala pomalu padat k zemi. Doběhl, jsem k ní a na poslední chvíli jí chytil. Vypadala tak mírumilovně. Měla zavřené optiky a vůbec se nebývalá. ,,Night.... Slyšíš mě?" Pomalu začala pomalu otevírat optiky. Se slzami jsem se na ní usmál. Ona zvedla ruku a pohladila mě po obličeji. ,,Smokescreene.." Vypiskla ze sebe. ,,Pšš.. šetři síly. Zmizime odsud." Zvedl, jsem jí a pomocí měniče jsme se dostali z pevnosti.

,,Smokescreene, slyšíš mě?" Řekl mi hlas do com linku. ,,Ratchete! Tak rád tě slyším!" ,,Pošlu, ti pozemní most." Podíval, jsem se na Night. Zdálo se že je v úsporném režimu. Spíš, jsem v to doufal. Za sebou jsem slyšel padat Megatronovu pevnost. Otočil, jsem se a viděl jak pevnost padá k zemi.

Přede mnou se objeví most. Proběhnu ním, co nejrychleji to jde. Pořádně se ani nerozhlednu a hledám Ratcheta. Nemusím hledat dlouho. Přiběhl, ke mě a podíval se na Night. Nic neřekl a šel s ní někam dozadu. Zdá se že naší nové základny. Byly tu všichni. Arcee  s Bulkheadem, Wheeljackem, Bumblebeem. Miko s Jackem, Rafem, June a Agentem Fowlerem. O pár metrů dál byl Ultra Magnus s Optimem. Zdá se že se spolu o něčem bavili, ale jak mě viděli s Nightbird v náručí šli pomalu ke mě. S lítosti v obličeji, se dívaly stejným směrem jako já. Směrem, kterým Ratchet odešel.

Dítě Cybertronu (1/3)Kde žijí příběhy. Začni objevovat