Seks, seks, seks.
Yaptığım tek şey. Bu ve üniversite. Kulağa üzücü mü geliyor?
Hayır. Bence muhteşem. Sürekli ihtiyacım var, her gün.
Biseksüelim. Genelde kızları tercih ederim, iyi hissetmek için günde en az üç kere. Belki bende bir sorun var. Belki seks düşkünlüğü sorunum var. Kimin umrunda. Gelme hissi çok harika.
Becermek istediğim tek erkek ise farkında olmadan bana muhteşem vücuduyla işkence eden ev arkadaşım. Düz vücudu ile. Farkında bile değil. Sadece o kalça ile ve o gözlerle hiçbir şey yokmuş gibi etrafta salınıyor. Bütün yıl boyunca işkence altında yaşadım.
Örneğin şu an.
Barda bulduğum üniversitede kızıl saçlı ateşli bir kızla seks yapmayı daha yeni bitirmiştim, yeterince iyiydi. Kız biraz sesliydi, ama ben iyiydim. Biliyorum. Yeterince pratik yaptım.
Birşeyler yemek için mutfağa gittim. Yeme düzenim pek iyi değil, genelde mısır gevreği falan yerim çünkü seks yapmakla çok meşgul oluyorum. Altıma bir kot giydim, Louis beni boxer ile görmüştü ama çok da zorlamaya gerek yok. Zaten evdeyken o kadar gürültüyü duymak zorunda kalıyor.
Louis'den bahsetmişken, içeri girdi, böylece günlük dozumu aldım. Çok çalıştığı için genelde onu pek göremiyorum. Saçları uzamış ve dağınıklaşmıştı, ama umarım kesmez çünkü çok iyi görünüyor. Geriye doğru atışını ve şirince kulağının arkasına atışını seviyorum. Şu anda gözleri gözlüklerinin arkasına saklanmıştı, büyük ihtimalle evde çalışıyordu. Tembelce dar kot ve büyük bir kazak giydiği halde muhteşem görünüyordu. Bunu nasıl yapıyor? Umarım benimde spor yaptığımı fark eder. Düz olduğunu düşününce böyle düşünmem tuhaf, ama geçen bir ayda iyice güçlendim.
"İyi misin?" diye sormaya çalıştım ağzım doluyken.
Aferin Harry, ağzın dolu konuşurken gerçekten çok ateşlisin.
Gözleri üstümde gezindi, mavi gözleriyle beni tarıyor gibi hissettim.
"Evet," seksice gülümsedi ve bir anlığına bizi duyduğu için böyle baktığını unuttum. "Senin nasıl olduğunu sormama gerek yok sanırım?"
Hafif gülüşü beni gülümsetti, altta yatan imaya sırıttım.
"Üzgünüm" Aslında değilim.
Yanımdan geçerken oyuncu bir tavırla beni ittirdi .
"Hayır, değilsin" gülümseyerek baktı, siktir.
Öyleyim, üzgünüm çünkü o kişi sen değildin.
Güldüm. Üzgün olmadığımı biliyordu.
Kapı çaldı ama bakmak yerine kaseyi yıkadım.
Louis'nin yakışıklı arkadaşlarından Zayn ile konuştuğunu duydum ama pek ilgimi çekmedi.
Her zaman istediğim şekilde Louis'yi şu masada becermeyi düşünmemek için çok çaba harcıyordum. Bunun için birini bile öldürebilirim.
Sanırım bu akşam eve bir erkek getirmeliyim. Gülümseyerek kafamı salladım.
~~~~~~~~~~~~
Derslere çok çalışmıştım, sanırım bu kadar yeterdi değil mi? Duş almam gerekiyor ki kendime geleyim. Laptopumu kapatarak kendime bir göz attım. Kız gittiğinden beri pek birşey yapmamıştım, hala üstsüz, hala saçlarım dağınık.
Odadan çıkıp su içtim ama daha sonra koridordan birini duyunca dikkatim dağıldı. Ne olduğuna bakmak için köşeye yaslandığımda, neredeyse dizlerimin üzerine yığılıyordum. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends With Benefits
FanfictionÜniversite öğrencisi Harry Styles, tanrı olarak tanımladığı Louis Tomlinson ile aynı eve taşınıyor. Harry açıkça bir Bi, hareket eden herşeyle seks yapıyor, fakat çarşafların arasında tek istediği kişi düz ev arkadaşı Louis. Harry Louis'nin bütün...