Ya yine dayanamadım ve attım. Bu aralar elimdeki telefon ailemin çok dikkatini çekiyormuş bölümler biraz daha yavaş gelebilir.Birdeee vote sınırı koymam gerekiyor çünkü öbür türlü sürekli çeviri yapasım geliyor. Ama gerçekten ders çalışmam gerek. Umarım anlayış gösterirsiniz.
Zaten çok değil. +25
Öptüm. :*
Bütün hafta boyunca durmadan seks yapma ihtiyacı hissettim. Tekrar ve tekrar çünkü çıplak Louis'yi kafamdan atamıyordum. Beni öldürüyordu. Bütün kızlar ve oğlanlar çok sert bir şekilde beceriliyorlardı ama yetmiyordu.
Hala etraftaydı, normal kıyafetlerinin içince bile günah gibi görünüyordu ve ben onu bir daha çıplak görmeye hazır değildim. Hiç.
Bu hafta kaç tane aldığımın sayısını bile kaçırmıştım. Kızlar, erkekler, nefes alan herkes. Hepsi inanılmaz ateşliydi, ama hiçbiri Louis kadar değildi.
Şimdi olduğu gibi. Bir kızı eve getirdim, ve bundan bir önceki iki saat önceydi. Çok aç ve azgınım. Kendimle ne yapacağımı bilmiyorum.
Kız kumral ve mavi gözlüydü ve bilerek yaptığımın farkındayım. Aynı mavi değildi, ve onun çekiciliğinin yanında bile geçemezdi ama yapmak zorundaydım.
Doyumsuz bir şekilde onu öptüm, boşalmaya ihtiyacım vardı. Kıyafetleri gittiğinde fark ettiğim kıvrımları biraz mutlu olmamı sağlamıştı. İnlemesi beni daha da sertleştirdi, çünkü bana seks esnasındaki Louis'yi hatırlatıyordu.
Farkına bile varmadan çamaşırlarını çıkartıp kondom takarak onu yatakta becerdim. Bu doyumsuzluğu atmam gerekiyordu, beni çılgına çeviriyordu.
Bir anda duvarıma vurulmaya başladığından yerimden zıpladım.
"Tanrı aşkına, sesiz olun!" diye bağırınca durdum. Cidden mi?
Bu senin suçun! Ne cesaret? Kızın içinden çıktım.
"Gitmelisin" dedim zaten çok utanmış görünüyordu.
"Özür dilerim." kızardığı için çok kötü hissettim ve Louis'ye çok sinirliydim.
Kendisi çok daha sesliydi.
O konu hakkında düşünme!
Kız gidince hızlıca kotumu giyip başka şeylerle uğraşmadan tartışmak için odasına gittim. Çok sinirlenmiştim.
Kapıyı çaldığımda, yine dar kot ve tişörtün içinde muhteşem görünerek kapıyı açtı. Seni sikeyim. Kotumun içinde hala çok serttim.
"Sikeyim, sorunun ne?" sesim sinirliden çok onu istiyor gibi çıkmıştı. Gözleri önce önü açık pantolonuma kaydı, sonra yukarı bakıp kızgınlığımı görünce aynı şekilde baktı.
"Bütün gün yaptın!" diye bağırdı, mavi gözleri parlayarak. "Bir kereliğine sessizlik istiyorum."
"Burası benim de evim." dedim sinir olarak. Bütün yıl boyunca böyleydi. Şimdi mi sorun haline gelmişti? Beni göğsümden sertçe iterek iyice kızdırdı. "Onu eve göndermek zorunda kaldım."
Hızla mutfağa doğru gidince, onu takip ettim. Bu konu burada kalmıyordu.
"Ve bana ait." diye bağırdı mutfağa girerek. "Bence biraz huzuru hakediyorum, senin bu hafta tam siktiğimin 22 defa yaptığını düşünürsek."
Küfrediş şekli beni tekrar sertleştirdi. Terslemeye ne kadar yakın olduğumun farkında mıydı? Kaç defa yaptığımı mı saymıştı cidden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends With Benefits
FanfictionÜniversite öğrencisi Harry Styles, tanrı olarak tanımladığı Louis Tomlinson ile aynı eve taşınıyor. Harry açıkça bir Bi, hareket eden herşeyle seks yapıyor, fakat çarşafların arasında tek istediği kişi düz ev arkadaşı Louis. Harry Louis'nin bütün...