Sahipleniyor Muyum Yoksa?

21.2K 594 3.3K
                                    

Sonraki iki hafta boyunca durmadan tam anlamıyla düzüşmüştük. Tamamen çılgıncaydı. Düşünebileceğiniz her yerde. Benim odam hariç. Louis'yi odamdan uzak tutuyordum çünkü onu diğer insanlarla seks yaptığım odaya sokamazdım. Yani, eğer bana orada blow job vemek isterse asla bişey demem ama onu orada becermeyeceğim.

Onu dairedeki neredeyse her kapıya doğru almıştım, ön kapının önünde yerde, odasındaki her yüzeyde, salonda, mutfakta.

Yaptığımız en iyi sekslerin çoğu duşta oluyordu, çünkü onu ıslak gördüğümde bana ne oluyor gerçekten hiçbir fikrim yok. 

Mesela bir keresinde, ben sadece kendi işimle ilgileniyor, ve mutfakta tost yiyorken duştan çıkıp  ıslak ve su damlatarak mutfağa geldi çünkü susamıştı. Onu buzdolabına doğru becerdiğimde istediği sudan daha fazlasını aldı.

İşin en kötüsü de Louis'nin teninin gün geçtikçe güzelleşmesiydi. Ona dokunmamak imkansızlaşıyordu.

Bugün, Louis işteydi, bu yüzde bende tembelce üniversite ödevimi analiz etmem için gerekli bir makale okuyordum.

Aslında Louis'yi analiz etmeyi tercih ederim. Bu düşünce olduğum yerde sıkılmama sebep oldu.

Ondan uzak durmak çok zorlaşıyordu. Ve uzak durmak derken, onu sadece kendime saklamaktan bahsetmiyorum. Son iki haftadır dışardan birilerini becermemiştim. Ve ihtiyacım da olmamıştı. Her ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyordu. Bu inanılmazdı.

Ön kapının açılıp kapandığını duyduğumda her zamanki gibi kalbim daha hızlı atmaya başladı. Louis evdeydi. Kalbimin daha hızlı atmaması gerekiğini biliyorum ama bunu artık o evde olduğuna göre her an onu becerebilecek olmamın heyecanına yoruyorum. Aslında onu daha bu sabah duşta becererek dağınıkça gelmesine sebep olmuş ve daha sonra parmaklarımın hepsini yalamasını sağlamıştım ama evet, bir kere daha yapabilirim.

Odamın önünden geçen ayak sesleri mutfağa yöneldi, ama o sırada tekrar çalan kapı onu geri döndürdü.

Kapı açıldıktan sonra bir süre ses gelmedi.

"Partiye gelmeyeceğim Zayn" diyerek sızlandı. Oh, Zayn.

"Hadi ama!"  Zayn güldü. "Ne diyeceğimi nerden bildin?" 

Odamdan çıktım. Louis bugün çıkıp tek gecelik birilerini bulsa iyi olurdu, böylece bende kendime onun başkalarıyla birlikte olabileceğini kanıtlamış olurdum. Biz sadece birbirinden yararlanan arkadaşlarız. Bu kadar.

"Buraya her gelişinde aynı şeyi söylüyorsun." Louis benim evde olduğumu hala bilmiyordu. Onun irkilmesini sağlayacağım çünkü çok eğlenceli oluyor.

"Ama en son tek gecelik birilerini bulduğunda eğlenmiştin." Zayn sızlandı. "Hadi" 

Zayn beni farkedince direkt gözleri bana kaydı. Sırıtmaya başladı.

"Ben gelirim Zayn" dediğimde Louis aniden korkarak yerinde zıpladı. Bu kadar.

"Siktir. Harry!" ben gülerken o bağırarak beni ittirdi. Evet sikişebiliriz. Bu fikri beğendim.

"Louis'nin gelmesini sağla" Zayn sızlandı. "Bu konuda sinir bozucu oluyor." 

"Evet, hadi Louis." ona sırıttım. " Birileri ile yapmayalı uzun zaman oldu değil mi?" 

Bana attığı ters bakış aşağılarımda bişeylerin hareketlenmesini sağlarken kendimi tutmaya çalışıyordum çünkü başka birilerini bulması gerekiyordu.

"Yani demek istediğim, bir aydır seks yapmadın değil mi? " Zayn sordu.

Louis kıpkırmızı kesilerek bana baktı. İşin aslı 8 saat önce, toplarıma kadar Louis'nin içindeydim. Oh Tanrım , sakinleşmem gerek.

Friends With BenefitsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin