Bana Ne Yapıyorsun?

20K 546 2.6K
                                    

Louiiiiis *-*

*dry come: kuru gelme diye çevirdim. Orgazm oluyor boşalıyor ama hiçbir şey boşaltmıyor anladınız siz.

Ertesi gün çok geç uyandım. Canım hiçbir şey yapmak istemiyordu. Özellikle dünkü seksten sonra. Şu anda sert olsam bile bunula ilgili bir şey yapmayacağım çünkü çok yorgunum.

Hala onun çok güzel olduğunu düşünüyorum, ama sadece bu kadar. Hala sadece seks arkadaşıyım.

Ev inanılmaz bir şekilde sessiz olduğu için Louis'yi kontrol etmek üzere odasına baktım. Hala çarşafların üzerinde onu bıraktığım pozisyondaydı. Gözlerim saatine kaydı. 13.14

Onu rahat bıraktım. Zaten bugün tatildi.

Biraz üniversite şeyleri yaptıktan sonra saat 15.15 olmuştu ve hala Louis'den ise hiçbir ses yoktu. Onu uyandırmalıydım ki yarın rahatça kalkabilsin. Hala serttim ama o zaten benim yüzümden dağılmıştı. Ben sonra halledebilirim.

Odasına tekrar dönmeden önce mutfaktan su alıp geldim. Bu sefer tamamen çarşafların altında, yüzü neredeyse görünmüyordu, ama tamamen uyuyordu.

Bu kadar huzurlu görünürken, uyandırmak istemediğim için yavaşça yanına oturdum. Ama zorundaydım.

"Louis?"

Cevap verircesine bir ses çıkarttı ama sonra kafasını çarşafın altına iyice gömdü.

"Dünden beri uyuyor musun?"

Gözlerini hafifçe açınca, gülümsedim. Tam anlamıyla dağılmıştı. Kafasını salladı.

"Sikilmiş gibiyim" derin bir sesle açıkladı. Çok derin. Bu beni güldürdü.

"Su?" yanımda ki buzdolabından aldığım, buz gibi olan su şişesini önerdim. Görünce inledi.

"Lütfen"

Kalkmak için kendini ittirdiğinde yüzünde oluşan acı dolu ifade beni endişelendirdi. İçmesine yardım ettim.

"Bir yerin acıyor mu?" diye sorarak incinmiş bir yeri var mı diye vücuduna baktım.

"Vücudum ağrıyor." inleyerek sırtını yatak başlığına yasladı. Karnı kendi kurumuş menisi ile kaplıydı. "Mutlu musun? Gerçekten beni mahvettin, Harold"

O gülünce bende sırıttım.

"Evet," diyerek kabul ettim. "Ve hayır, her zaman daha ilerisini denemek isterim"

Bana ters ters bakıp, kafasını salladı.

"Üçüncü kere gelirken kendini görmeliydin, çok ağladın.", gülümsedim. "Ve kuru geldin.* Bunu daha önce hiç görmemiştim, Lou"

Çok iyi görünüyordu ama.

"Ayrıca bana, kaldırıp kaldıramayacağını bile bilmediğin halde seni öyle becermeme izin v-"

Elimi çekerek kasıklarına, çarşafın altındaki belirgin ereksiyonunun üzerine koyduğunda ağzım açık kaldı. Gerçekten mi? Hareket bile edemezken? Hala beni istiyor?

"Ben her zaman sertim." diye sızlandı. "Bunu benim için zorlaştırma"

Penisim acımaya başladı. Onu becermek istiyorum ama yapamam.

"Beni emmek ister misin?", gözleri parladı. "Şu anda beni alabileceğini sanmıyorum."

Kafasını salladı.

"Ağzımı becer. Hareket edemiyorum" nefes alarak, beni üzerine çekmeye  çalıştı. İnledim.

"Senin böyle konuşmana alabileceğimi sanmıyorum." diyerek güldüm.

Friends With BenefitsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin