İlk Ve Son Kez

13.2K 525 795
                                    

Bir kuzeninin hardcore larrie olduğunu öğrenmişsindir ve saatlerce one direction + celebrity dedikodusu yapmışsındır. Tqjwushwjkf cryingformalum

Bende bu mutlulukla bölüm atmaya karar verdim. Bu arada bundan sonraki bölüm çok uzun

Louis bütün hafta boyunca benden kaçmıştı. Bu artık çok belliydi.

Hiç evde olmuyordu, evdeyken de odasından çıkmıyordu. Aslında onu hiç görememiştim ve bu her şeyden kötüydü. Neden bunu bana yapıyordu?

Nasıl veda edecektik? Gizlice aşık olduğum birisine nasıl veda edebilirdim? Çünkü olan buydu. Aşk.

Başladığımız gibi mi? Seks yaparak mı hoşçakal diyecektik birbirimize?

Yaklaşık bir saat içinde evden ayrılmam gerekiyordu, ama onu göremeden gitmeyi aklımdan bile geçiremiyordum. hayal etmesi bile canımı sıkıyordu.

Bütün kutularımı ve çantalarımı kapının yanına koyarak, kararlılıkla odasının önüne geldim. Kapıyı çalmadan önce derin bir nefes aldım.

Ve kapıyı açtı, korkuyor gibi görünüyordu. Benden kaçtığını biliyordu. Bütün hafta boyunca ilk defa yüzünü görmek kanımı kaynatarak onu öpme, dokunma ve bir kez daha sevme isteği oluşturmuştu. Mavi gözleri son kez ruhumu bedenimden çekiyordu. İlk defa seks yaptığımız gün giydiği kıyafetlerin aynısını giyiyordu.

''Beni görmezden gelmeyi kes!'' diye kükreyerek dudaklarımı kendiminkilere hapsettim. BU kadar lezzetli olması, dudaklarıma karşı dudaklarımı hissedişim acı veriyordu. Bu adil değildi.

Anında karşılık vererek bunu benim için daha da zorlaştırdı. Beni ateşle öpmesi vücudumu harekete geçiriyordu. Boynumun etrafında ısıyı hissetmeye başlamıştım, ciğerlerim yanıyordu, ve şehvet damarlarımdan akarak kasıklarımda toplanıyordu.

''Bunu başladığımız gibi bitireceğim'' diyerek dudaklarına doğru inledim. İşe koyularak kıyafetlerini çıkardıktan sonra muhteşem çıplak vücudunu kaldırdım. Yatağının yanına yürüyerek çekmeceden kayganlaştırıcıyı aldım.

Daha sonra tekrar geri dönerek vücudunu kapıya yasladığımda hissettiği soğuklukla nefesini tuttu.

Nefesini tüketmeye çalışarak sertçe ve çılgınca öptüm. Parmaklarımı kayganlaştırarak bir parmağımı girişine bastırdığımda, irkildi.

''Yalvaracak mısın, Lou?'' dudaklarına doğru gülümseyerek ilk seferimizi hatırlattığımda güldü.

''Hayır'' oyuncu bir şekilde dudağımı ısırdı. Seni seviyorum.

Daha sert bastırarak biraz daha inlemesini sağladım.

''Hadi ama, söyle'' dudaklarını yaladım.

''Lütfen, parmaklarını istiyorum'' inledi.

Yüksek sesle inledim çünkü bunu son kez duyacaktım. Keyifle parmağımı içine ittim.

''Hala sürtüksün, biliyorsun''

''Evet, sürtüğüm'' seksice nefes verdiğinde iki parmağımı birden itince dudakları açıldı.

Tanrım. Ben seninle ne yapacağım?

''Seni iki parmağımla boşaltacağım,'' boyununu ısırdım. ''Tıpkı ilk seferki gibi''

Kafasını salladı, bana bakışları o kadar duygu barındıyordu ki kalbim alev alıyordu.

Parmaklarımı hızla ittirerek prostatına doğru kıvırdım ve ovaladım, bunu tekrar tekrar yaparken boynundan ısırdım. Taki bacakları titremeye başlayana kadar.

''Siktir!'' diyerek nefesini tutup saçlarıma asıldı.

Daha da sert neredeyse agresifçe ısırdığımda sertçe geldi. Parmaklarımı çıkartarak kendine gelmesi için zaman verdim. Temiz elimle menisini ağzına verdğimde itiraz etmeden kabul etti.

Dudaklarını parmaklarımın etrafında kapattığında parmaklarımı yalarken gözlerimi kapattım. Onu çok fena özleyecektim.

''Seni becereceğim.'' diye inledim. İşte bu kadardı. Son tur.

Onu kapıya doğru becerdim. Kendimi içine iterken sahip olduğum her şeyi kullandım çünkü bu beni mahvedecekti. O gelirken bende boşalmanın sertliğiyle boynunu ısırdım.

Orada bir süre nefes nefese durduk. Nefes alışverişim yavaşlıyordu ki düzgünce düşünebilmeyi başardığımda bunun son seferimiz olduğu bana çarptı. Onu bir daha görmeyeceğim.

İçinde çıkarak bir adım geri çekildim.

''Buraya kadarmış gibi görünüyor'' dedim ve bu kadardı. Bitmişti.

''Evet, sanırım öyle'' derken gözleri üzgündü.

''Gitmeliyim'' yutkundum ve kafasını salladı.

''İyi şanslar, iyi bir geleceğe sahip ol, eğer bu söyleyebileceğim bir şeyse'' sesi üzgünken güldü. Yani, yararlı arkadaşlar genelde veda etmezdi.

''Hayır,'' gülümseyerek saçlarını karıştırdım. ''Umarım senin için doğru kişiyi bulursun, bunun olacağına inanmasan bile, Lou''

Onun benim için doğru kişi olduğunundan emin olduğum halde gerçekten demiştim bunu.

Odadan çıkmadan önce son bir kez bakarak odadan ayrıldım. Kalbim kırılıyordu, ama dış kapıya ulaşana kadar tepki veremedim.

Koridora son kez bir bakarak seks yaptığımız her yeri düşündüm, nasıl hissettirdiğini. Aynaya dokundum, o Louis'yi benden daha fazla göreceği için kıskanıyordum. son malzemelerimi kapıdan çıkartıp , anahtarları masaya bıraktım.

Kapıyı arkamdan kapattığımda, göğsüm sıkışmıştı.

Arabama ulaşmayı başarıp yarım mil boyunca sürdükten sonra kendimi tutamayıp ağlamaya başladım. Arabayı kenara çekmek zorunda kaldım. Buna inanamıyordum.

Onu terk ettim. Başka birilerini bulması için. Benden başka birisine aşık olmasın için. Adil değildi.

Hayatı sikeyim.

Friends With BenefitsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin