Sonunda bitti, ne kadar mutluyum anlatamam.
Başka bir yerde görüşmek üzere <3
İşte tam olarak bu, bu an hayatımın en kaygılı anı olmalı. Ağzım kuruyor, ellerim titriyor, kalbimin atışını hissedebiliyorum, ve Louis 20 dakika içinde evde olacak. Bunu biliyorum çünkü arayıp geç kalacağını haber vermişti. Çok geç kalmayacağım, dokuzu çeyrek geçe.
Beni bu duruma getiren neydi bilmiyorum, uzun süredir bu konu hakkında konuşmamıştık. Aslında ilişkimiz başladığından beri hiç. Büyük ihtimalle telefonda sesinin çok yorgun gelişinden dolayıydı. Yorgun Louis beni her zaman sertleştiriyor.
Her ne kadar ilk düşüncem onu uyuya kalana kadar becermek olsa da, son kararım bu olmamıştı. Hayır. Onu bekleyip, kirli bir seks yaparak üstümde uyuyakalmasını, böylece saçlarıyla oynayabilmeyi planladım.
Ama işte buradayım, yatağın üstünde kayganlaştırıcı, ona hayatının sürprizini yaşatmayı planlıyorum. Hazırım. yani, sanırım hep hazırdım, ama Louis'nin şimdiye kadar konuyu tekrar açmamasının sebebi benden bir işaret bekliyor olmasıydı.
Ve çarşamba gecesi, saat 20:56, buradayım, ve erkek arkadaşımı ilk defa beni becermeye ikna etmeyi planlıyorum.
Planım onu mahvetmekti, ama sanırım bunu farklı bir yolla yapacağım. Bunu kesinlikle beklemiyor.
Tabiki de endişeliyim, çünkü çok yorgun olup da bu fikri daha ilk baştan reddetmesinden korkuyorum, ki bu beni çok kötü hissettirir. Ya çok yorgunsa? Ya bencillik yapıyorsam?
Kafamı arkamdaki yastığa bıraktım, ayağımdaki Super Mario çorapları haricinde yatağımızda çıplak yatıyor ve ne yapacağımı düşünüyordum. Rahatlamak istiyorum. Birtakım tecrübelerden Louis'nin de hep rahatlamak istediğini biliyorum. Kimi kandırıyorum ki? Louis boşalmayı seviyor.
Başını arkaya atıp, kimin duyduğunu umursamadığı sesler çıkartmayı da. Bu kesinlikle çok seksiydi, sevgilini becerip böyle karşılık almak. Louis hakkında arsızca düşünürken istemsizce penisimi sıktığımı fark ettim, ve karar verdim.
Onun için kolaylaştırabilirim. Yorgun olacak, ben kendimi parmaklayabilirim, o da sadece ana kısmı yapar? Bunu yaparken eğlenebilirim ama - saate baktım - on beş dakika kendimi güvenle ve düzgünce açabilmek için yeterli bir vakit.
Pekala.
Üzerimdeki endişeyi atabilmek için dışarı hava üfledim ve kayganlaştırıcıyı aldım, bacaklarımı kaldırarak genişçe açtım.
Kapağı açıp üç parmağıma sürerken yatağın Louis'nin tarafına bulaşıp leke oldu. Bana kızmaması için bunu sonrasında ovalayarak çıkartmam gerekecek. Louis yatakta kendi tarafında leke olmasını sevmiyor. Cips, kayganlaştırıcı, meni. Benim aslında çok da umrumda değil, her zaman ertesi gün yıkanabilir.
İçime ilk parmağı bastırdım, bu kesinlikle Louis'nin bana yaptığı seferden çok farklıydı. Kendi parmaklarımın daha kalın, onun küçük parmaklarından daha endişe verici olucu olduğunun farkındaydım, bu sadece beni Louis'nin bunun üç tanesini birden nasıl rahatça alabildiğine dair merak ettiriyor.
Ayrıca bu daha da etkilenmemi sağladı, çünkü gerçekten alıyor. Bunu seviyor. Bana sevdiğini söylüyor. Merak ediyorum sık sık zevkini çıkarttığı parmaklardan şimdi benim zevk aldığımı gördüğü zaman ne yapacak.
Bu düşünceyle parmağımı ittirdiğimde, ilk gelen acıyla nefesim kesildi, kendimi yatıştırmak için diğer elimi de aletimin etrafına sarmıştım. Yavaşça, kendime yavaş olmam gerektiğini hatırlatmak zorundayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends With Benefits
FanfictionÜniversite öğrencisi Harry Styles, tanrı olarak tanımladığı Louis Tomlinson ile aynı eve taşınıyor. Harry açıkça bir Bi, hareket eden herşeyle seks yapıyor, fakat çarşafların arasında tek istediği kişi düz ev arkadaşı Louis. Harry Louis'nin bütün...