Kendimden Geçir

28.1K 746 4.4K
                                    

Selam,

Bir ara hastaydım, sonra telefonuma erişemedim, dersler falan derken bir hafta aradan sonra yine buradayım.

Sabah uyandığımda ne kadar sert olduğumu fark edip inledim. Neden Louis Tomlinson ile ilgili rüya görmek zorundaydım ki? Çok gerçekçiydi. Tamamen uyanık bile değilim ama kendimi rahatlatmam gerek. Keşke biraz geç kalksaydım ama bu ereksiyon dayanılamazdı.

Doğrulup yatağın kenarına oturduğumda çöpün kenarındaki kullanılmış prezervatifi görünce kaşlarımı çattım. Genelde iyi isabetçiyimdir. O kızla da işimiz tam bitmemişti, o zaman..

Aman Tanrım.

Sikeyim aman tanrım.

Yaptım. Yaptık. Odasında.

Kızarmış yanakları. Parmaklarım için yalvarışı. Kendisine sürtük derken gözlerini gözlerimden ayırmayışı. Geldiğinde ağlaması. Karnının kendi menisiyle kaplanışı.

Oh, hayatımı sikeyim, gelmem lazım.

Hızla kalkıp öyle bir duş aldım ki, yeterince yıkanıp yıkanmadığımı sorguladım. Ama penisim benim yerime düşünüyordu.

Üniversitede arada gördüğüm bir kızı eve getirdim, onu kendi odamda becermeme izin verdi. Güzel inliyordu ki, bu da benim ihtiyacım olan şeydi. Özellikle Louis'den sonra. Oh sikeyim Louis, ve onun parmaklarım için yalvarışı.

Kız gelince rahatlamaya inledim çünkü Louis'yi düşündükçe hızla sertleşiyordum.

Kondoma geldiğimde bu gelişimin dünküne göre ne kadar sönük kaldığını fark ettim. Benim numaramı almaya çalıştıktan sonra gitti. Onu hayal kırıklığına uğrattım.

Suya ihtiyacım vardı, ve bu da odamdan çıkıp kesin Louis ile karşılaşacağım anlamına geliyordu. Acaba kızgın mıydı?

Mutfağa yürüdüğümde hemen Louis'nin masada olduğunu fark ettim, aynı zamanda kafasını masaya koymuş olduğunu da. Büyük ihtimalle uyuyordu. Dalmıştı, pembe dudakları açıktı. Kirpikleri kapalı gözlerinin altına sıralanmış, saçının yarısı onları kapatıyordu. Boynunun dün ısırdığım kısmında büyük bir mor iz vardı, sinir bozucu bir şekilde harika görünüyordu, çünkü bana aitti. Dağılmış görünüyordu ve bunu ben yaptım.

Onu burada uyurken bırakamazdım. Yüzü zarar görebilirdi. Yanına giderek yumuşak omzundan sarstım.

Hafifçe horlayıp uyanırken de şirin  olmayı başardı. Hızla doğruldu. Kafası karışık gibiydi. Gözleri benimkiyle buluşunca kızardı.

"Oh, selam" sesi uykudan dolayı hala pütürlüydü. "Üzgünüm, yorgundum."

Hala mahvedilmiş gibiydi. Tamamen ve muhteşem bir şekilde mahvedilmiş. Bu beni güldürünce güzel mavi gözlerini bana çevirdi.

"Seni gerçekten siktim." Belirterek karşısına otururken yanaklarının imkansız derecede kızardığını gördüm. Utanma. Bana bakmadığı için ayağını dürttüm.

"Bunun hakkında utanmana gerek yok. Sadece seks." diye gülümseyerek onu daha iyi hissettirmeye çalıştım. "Tuhaf bir şey olması gerekmiyor."

"Bir çok kere seks yaptım, ama hiçbirisi böyle değildi Harry."

Bir çok seks? Bekle. Biraz önce sana iltifat etti.

"Değildi ?" sırıttım. "Farklı olan neydi?"

"Benimle konuşman. Bana bişeyler dedirtmen." Kızararak yine gözlerini kaçırdı, ama sonra yine gözlerime baktı. "Ve daha önce hiç birden fazla gelmedim."

Friends With BenefitsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin