6

440 42 43
                                    

Mwave'de BTS'e oy vermeyi unutmayın lütfen.

İyi okumalar 😄💕

▪▪▪

Haftasonu nihayetinde gelmişti.

Kucağımda battaniye ile yatağıma oturmuştum ve aklımdan onlarca şey geçiyordu.

Normalde aklımdan geçen şeyin 3 hafta sonra başlayacak sınavlarım olması gerekiyordu.

Ya da bana kafayı takacak ve belkide bu seneyi bana zehir edecek olan profesörü düşünüp dert yanmam gerekiyordu.

Ya da hiç değilse pazartesi günü gireceğim mülakatı düşünüp önümdeki 2 sayfa kağıda karaladığım bir dakikalık performansımı en azından bir buçuk dakikaya tamamlamam gerekiyordu.

Pekala bunların hepsini geçtim iki aydır görüşmediğim ailemi veya 8 gündür beni aramayan abimi merak etmem gerekiyordu.

Ama ben bunların hepsini bir kenara bırakmış öylece çarşafımdaki desenleri izliyor ve adını zihnimden atmaya çalışıyordum.

İsmi...

Gerçekten şaka yapmıyorum bir ahengi vardı. İsmi aklıma geldikçe bir melodi geliyordu kulağıma ama bir türlü yakalayamıyordum. Notaları bulmalıydım. Notaları yazmalıydım.

Kapım birkaç kez tıklatıldı. Minjae benim gir dememi beklemeden kafasını içeri uzatmıştı. Bakışlarımı desenlerden çekip ona diktiğimde endişeli bakışlarını hemen fark etmiştim.

"Neden kapını kapattın? Ne yapıyorsun öyle?" dedi sitemkar sesiyle.

Kapımı üstümü değiştirdiğim zamanlar haricinde açık tutardım hep. Kapalı durması beni geriyordu çünkü. Ve o bunu fark etmişti.

Hiçbir şey demeden gözlerimi önümdeki kağıda diktim.

Notaları bulmalıyım.

"Ne? Neden bahsediyorsun sen?" dedi Minjae yanıma kadar gelip önümdeki kağıda bakarken.

Seslimi konuşmuştum? Sanırım evet. Ama bunu fark edemeyecek kadar donmuştu beynim. Hatta öyle ki arada bir taşıyamıyor, sağa sola sallanmasını engelleyemiyordum.

İkindi vakti uyumak gibi bir hata yapmıştım çünkü ve uyanmamın ardından yarım saat geçmesine rağmen hala salak gibiydim.

"Jungkook iyi misin? Bak korkutuyorsun beni!"

Melodi bir türlü kulağımdan gitmiyordu.

"Notaları-"

"Anladım anladım notaları bulman lazım. Ama ne notaları bunlar?" dedi sözümü keserek. Yatağıma bana dönük bir şekilde oturarak kağıtları eline aldı. Gözlerini kısarak incelemeye başladı.

"Proje filan mı yoksa bu? Bak bir arkadaşım var, onun arkadaşının tanıdığı bir yapımcı. Yardımcı olabilir belki ha? Jungkook lütfen korkutuyorsun beni, kendine gel!"

Bakışlarım tekrardan gözlerine döndüğünde dalıp gitmiştim gene. Kafamı hafifçe yana yatırdım. Gözlerim elindeki kağıtları bulmuştu.

Kim Taehyung.
Kim Taehyung...

Aniden gelen fikirle elindeki kağıdı yırtarcasına çekmiştim. Minjae korkup geri çekilirken ben açmaktan dolayı bir parmak boyu kadar kalan kurşun kalemimle bir şeyler karalıyordum. Bir notayı diğeri takip ediyor, bazen silip tekrar düzeltiyordum. Minjae ise çıtını çıkarmadan daha ne kadar kafayı yiyebilirim diye bakıyordu herhalde.

DNA | Taekook (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin