Czas minął im naprawdę szybko. Nawet nie zauważyli, kiedy słońce zaczęło chować się za drzewami, ustępując miejsca księżycowi.
–Luke? – czerwonowłosy lekko potrząsnął leżącym na jego kolanach chłopcem, jednak odpowiedziała mu głucha cisza. Przyjrzał się dokładniej twarzy młodszego i zauważył, że ten ma zamknięte oczy i uchylone usta, z których wydobywały się miarowe oddechy.
–Chodź tu skarbie – mruknął Mike, kiedy zorientował się, że blondyn śpi.Ostrożnie wziął go na ręce, starając się nie obudzić. Luke automatycznie przytulił się do ciała Michaela, zaciskając dłonie na jego koszulce.
–Jesteś tak cholernie uroczy, Lulu. Tak strasznie chciałbym zabrać cię od twoich podłych rodziców, ale wiem, że dla ciebie to pewnie jest za wcześnie. Wiesz, nie chcę na ciebie naciskać – mówił szeptem, wiedząc, że chłopiec i tak go nie usłyszy, ale w żadnym stopniu mu to nie przeszkadzało. – Po prostu chciałbym obronić cię przed całym złem i mieć pewność, że już nikt cię nie skrzywdzi. Chciałbym, żebyś był bezpieczny w moich ramionach, skarbie – lekko cmoknął jego czoło, ignorując podejrzane spojrzenie jakiejś staruszki.
Cóż, może wyglądał dość dziwnie, wychodząc z lasu z drobny chłopcem na rękach, ale wcale mu to nie przeszkadzało. Przez chwilę zastanawiał się czy zabrać Luke'a do siebie do domu, czy odnieść go do niego, jednak ostatecznie zdecydował się na tą drugą opcję.
Chłopiec wcale nie był ciężki i Mike bez problemu mógłby nosić go jeszcze dłużej, ale znaleźli się tuż przed mieszkaniem blondyna. Starszy już chciał go obudzić, jednak przypomniało mu się, co ten wcześniej mówił. Luke powiedział mu, że w każdej chwili może wejść do jego domu, gdyby coś się działo. Dlatego teraz postanowił nie budzić chłopca, który wyglądał tak niewinnie, gdy spał.
Powoli podszedł do bramy, otwierając ją jedną ręką. Wszedł na podwórko i zastał tam kogoś, kogo nigdy nie chciał spotkać, mając Luke'a przy sobie.
❁
CZYTASZ
❁flower boy; muke❁✔️
Fanfikcethebigreddog: chłopaki, potrzebuję pomocy flowerboy: ja też, od jakiś dwóch lat :-) ❁ luke poznaje michaela i całkiem nieświadomie zaczyna się z nim zaprzyjaźniać, aż w końcu postanawiają poznać się trochę lepiej start; 10.09.17 koniec; 26.10.17 #10...