*upewnij się, że przeczytałaś/eś poprzedni*
❁
Luke postanowił, że wykąpie się rano, bo dzisiaj nie miał już siły nic zrobić. Zbliżała się dwunasta w nocy, dlatego stwierdził, że najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu pójście spać. Zdjął koszulkę i jeansy, zostając w samych bokserkach. Położył się na łóżku, okrywając szczelnie kołdrą i zamknął oczy, czekając aż zmorzy go sen.
Odruchowo wyciągnął rękę szukając pluszaka, z którym zawsze spał, ale zorientował się, że zostawił go w domu. Miał świadomość, że jego ojciec prawdopodobnie już go wyrzucił. Mimo iż Luke był dorosły, nie potrafił zasnął bez przytulania kogoś lub czegoś.
Przez chwilę wpatrywał się w sufit, zastanawiając się, czy Michale nie uzna go za dzieciaka, jeśli ten przyjdzie spać do niego. W końcu zrzucił z siebie kołdrę i podreptał ciemnym korytarzem do pokoju starszego. Lekko zapukał do drzwi i wszedł do środka.
–Mike?
–Coś się stało kochanie? – zapytał starszy, siadając na łóżku. Jego włosy były roztrzepane, a koszulka pognieciona.
–Słuchaj, ja wiem, że to głupie, ale nie potrafię zasnąć bez mojego pluszowego misia – wyszeptał blondyn i zarumienił się, zdając sobie sprawę jak dziecinnie to brzmi. – Zresztą nieważne, zapomnij o tym – jęknął, czerwieniąc się jeszcze bardziej. Zamierzał wrócić do swojego tymczasowego pokoju i zakopać się pod kołdrą, chowając się przed całym światem.
–Więc dzisiaj to ja będę twoim prywatnym misiem – uśmiechnął się Mike, łapiąc go za rękę i pociągając w swoją stronę na tyle mocno, że chłopiec upadł na łóżko. – Chodź tutaj księżniczko – mężczyzna oplótł go ramionami i położył się ma miękkim materacu, przykrywając ich ciała kołdrą.
–Dziękuję, Miki – blondyn mocniej wtulił się w tors starszego.
–Za co?
–Za wszystko co dla mnie robisz.
–Dziękuję, Lukey – szepnął Clifford.
–Za co? – zdziwiony chłopiec powtórzył pytanie Michaela.
–Za to, że jesteś – odparł, a Luke nigdy nie był bardziej szczęśliwy niż teraz.
Nagle na brzuchu Hemmingsa położyła się ciepła, futrzasta kulka.
–Poznaj Lilię – Mike uśmiechnął się, głaszcząc leżącego na blondynie kota, który cicho mruczał.
W końcu cała trójka zasnęła.
❁
CZYTASZ
❁flower boy; muke❁✔️
Fanficthebigreddog: chłopaki, potrzebuję pomocy flowerboy: ja też, od jakiś dwóch lat :-) ❁ luke poznaje michaela i całkiem nieświadomie zaczyna się z nim zaprzyjaźniać, aż w końcu postanawiają poznać się trochę lepiej start; 10.09.17 koniec; 26.10.17 #10...