Nem rész csak néhány közölnivaló vagy mi xd

729 15 7
                                    


Ahogy már az egyik olvasómnak is írtam, tervezem a történetem egy kisit átírni kijavítani. Lényegében nem fog változni a történet, csak jobban ki lesz fejtve, ahol ez szükséges. De úgy voltam vele, hogy vagy most szakítok erre időt vagy csak a történet végén. Tekintve, hogy szinte csak péntek esténként van mostanában időm írogatni mind a javítás, mind az új részek nagyon lassan érkeznek majd. Úgyhogy gondoltam szavazásra bocsátom a dolgot mi legyen inkább. Hagyjam félbe a történetet addig, míg ki nem javítom, vagy fejezzem be (nem mintha tudnám mikor lesz vége) és azután javítsak?

Szóval írjatok, aztán meglátjuk mi lesz. Jó olvasást!

Nagyon szeretném mindenkinek megköszönni, hogy ennyire törődtök a történetemmel :) Jól esett nagyon. Emellett köszönöm a tapasztalatokat és tényleg minden mindent. Úgy döntöttem egyenlőre befejezem a történetem. De szeretném a segítségeteket kérni, hogy ha logikai hibát vesztek észre vagy valamivel kapcsolatban kérdés merül fel írjátok meg mert ez később sokat fog segíteni a javításnál. Meg hát előfordul, hogy néhány dolog elkerüli a figyelmem. Előre is köszi ;)

Kicsit olyan érzésem van hogy ez a külön téma jól belerondított a történetem közepébe, így szerintem áthelyezem az elejére :D

Puszii mindenkinek és millió hála!!! <3

A SzívtolvajWhere stories live. Discover now