[5.2] Vxonya

1.9K 351 1.2K
                                    

              Okumaya başlamadan önce yıldızı parlatmayı unutmayın.

              Oy ve özellikle paragraf yorumları oldukça motive edici oluyor, okudukça verdiğiniz tepkileri okumak isterim. 🥰

                                       Keyifli okumalar!

                                   🌸☀️🍁❄️

Etrafları ellerinde kocaman mızrakları olan yaratıklarla çevrilmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Etrafları ellerinde kocaman mızrakları olan yaratıklarla çevrilmişti. Mızrakların oldukça keskin görünen sivri uçları kendilerine doğru duruyordu. Ne yapacaklarını bilemez hâlde, tir tir titriyorlardı. İkisinin de elleri terden sırılsıklam olmuştu.

İlge kaçış olmadığını kabullenerek, sımsıkı kapalı olan gözlerini açıp yaratıklara baktı. Karşısındaki yaratıklar yaklaşık bir buçuk metre boylarında -daha uzunları da vardı- ve gri renkteydiler. Derilerinde kendilerine ekstra canlılık katan parlak bir görünüm ve üzerlerinde de parlak kumaştan yapılmış, yaldızlı, çok şık kıyafetler vardı. Hepsi aynı model giyinmiyorlardı elbette ama hepsinin kıyafeti göz alıcıydı.

Kalbinin boğazında attığını hissederken, istemsizce yaratıkları incelemeye devam etti. Gözleri neredeyse suratlarının yarısını kaplıyordu. Kulakları kelebek kanatları şeklinde ve hemen hemen kafalarıyla aynı boyuttaydı. Kulak uçları ise sivri ve sertti. Keskin bir ok ucu gibi gözüküyordu. Bazılarının burunları küçücüktü, iki tane pembe nokta gibi gözüküyordu. Bazılarının burunları daha büyüktü. Ağızları şekil olarak birbirlerinden farklı olsa da, hepsinin ağzı kapalıyken küçücük, açtıklarındaysa neredeyse bütün yüzü kaplayacak kadar büyüktü. Dişleri sivri, sık ve beyazdı. Tırnakları da oldukça sivriydi. Her biri keskin birer bıçak gibi görünüyorlardı. Kafaları yuvarlak geliyordu ama yanak kısımları dışa doğru daha geniş ve bombeliydi. Aslında kızgın olmasalar oldukça sevimliler denebilirdi ama şu an çok kızgındılar ve aşırı derecede korkunç gözüküyorlardı. Güvende hissetmek için Karsel'in elini sıktı.

Karsel gözlerini açtığında yaratıklardan biri elindeki mızrakla kızlara doğru yaklaştı. Eski görüntüsünden artık eser yoktu, bir anda kıyafetleri değişmişti; o gösterişli kıyafetinin yerini pis ve yırtık paçavralar almıştı. Şaşkınlıkla diğer yaratıklara bakınca hepsinin kıyafetlerinin değişmiş olduğunu gördü. Üzerlerinde de yorgun bir görüntü vardı. Derileri artık solgun gri, gözleri de sanki ferini kaybetmiş gibi donuktu. Kendilerine yaklaşan yaratığın boncuk gibi masmavi gözleri, sanki güneşte kalıp solmuş gibi buz mavisi görünmeye başlamıştı. Bu hâlleriyle yaratıkların sevimli görünümleri de iyice kaybolmuştu. Şimdi daha da korkunç görünüyorlardı.

Diğer yaratıklar da ellerindeki mızraklarla kızlara doğru yaklaşırken, İlge yaratıkların küçük, cılız bedenleriyle büyük, ağır mızrakları nasıl taşıyabildiklerini düşünerek istemsizce gülümsedi. Gözüne kadar gelen mızrakla tekrar kendine gelip, hızla ciddileşti. Yaratıklardan biri kızların dibine kadar girmişti. Diğerleri daha geride duruyorlardı.

Öte-Gezegen Vxonya 1 - Kehanetin YankısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin