Merhaba. 🧚🏼
Okumaya başlamadan önce yıldızı parlatmayı unutmayın.
Oy ve özellikle paragraf yorumları oldukça motive edici oluyor, okudukça verdiğiniz tepkileri okumak isterim. 🥰
Keyifli okumalar!
🌸☀️🍁❄️
Kolye bölümü süslemesi için konulmuştur, benim kafamdaki tasarımla alakası yoktur. 😊
Eve vardıklarında İlge ve Karsel günün temposunun yoğunluğuyla yemek masasına adeta yığılarak oturdular. Plan yapmak için hazırlardı. İçleri korku ve heyecandan kaynarken, bedenen yorgun hissetmelerinin nedeni de bu duygu yoğunluğuydu.
Glane kızların karşısına oturdu. "Hemen yola çıkmak olmaz! Önce etrafı iyice kolaçan etmeliyiz. Riske atmadan, kimseye belli etmeden ilerlemeliyiz."
Karsel Rudi'nin uzattığı bardağı alırken, "Siz de mi bizimle geleceksiniz?" diye sordu şaşkınlıkla.
"Hayır," dedi Rudi, diğer bardağı İlge'ye uzattıktan sonra masaya yerleşerek, "biz ortadan kaybolamayız ama ben arada yanınıza uğrayıp size destek olacağım."
İlge bardağını sıkkınlıkla masaya bıraktı. "Nasıl olacak peki o? Bizi nasıl bulacaksın ki?"
Rudi hiçbir şey söylemeden ayağa kalkarak, üzerinde yağlı boyadan yapılma, kabartmalı portresinin asılı olduğu duvara yaklaştı. Tablodaki kıyafetin ince çizgi gibi görünen bölümündeki çukura, uzun tırnağını sokup yukarı doğru kaydırdı. Tık sesi gelince duvar aralandı ve içinden altın kaplama bir kutu çıkardı. Kutuyu alıp kızların yanına gelirken, İlge ve Karsel gözlerini kırpmadan kutuya bakıyorlardı.
Rudi kızların komik ifadelerine aldırmadan masaya oturduktan sonra kutuyu açıp, içinde bulunan üç kolyeden ikisini çıkararak kızlara doğru uzattı. "Bunları takın."
Karsel gözlerini X şeklindeki altın kolyelerden ayıramıyordu. "Olmaz," dedi bakışlarını çekmeden kafasını iki yana sallayarak, "bu kolyeler çok değerli..."
İlge, etrafı kabartma altınla sarmaşık gibi çevrilmiş X'in, ortasında kalan çukura konumlandırılmış minik elması incelerken, "bunları kabul edemeyiz." diye tamamladı Karsel'in sakız gibi uzattığı cümlesini.
Rudi gözlerini devirdi. "Size kolye hediye etmiyorum!" dedikten sonra kolyeleri kızların gözüne sokarcasına daha da çok yaklaştırdı. "Bu kolyeleri takın ve ortasındaki elmasa parmak izinizi kaydedin. Daha sonra bu elmasa tıklattığınızda parmak izinizi okuyarak düğmeye dönüşecek. Siz o düğmeye bastığınızda rahatlıkla yanınıza gelebileceğim. Böylece hem ortadan kaybolmayacağım hem de ihtiyaç duyduğunuzda yanınızda olabileceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öte-Gezegen Vxonya 1 - Kehanetin Yankısı
FantasyBaşlangıç: 18.06.2007 Bitiş: 01.06.2024 *TAMAMLANDI.* - Serinin ilk kitabı. Bir aydır merdiven altında uyanan Karsel, kuzeni İlge'nin gelmesiyle birlikte gizemli bir kutunun içine açılan bir kapı bulur. Ancak kutuyu açtıklarında karşılarına çıkan so...