Merhaba. 🧚🏼
Okumaya başlamadan önce yıldızı parlatmayı unutmayın.
Oy ve özellikle paragraf yorumları oldukça motive edici oluyor, okudukça verdiğiniz tepkileri okumak isterim. 🥰
Keyifli okumalar!
🌸☀️🍁❄️
Kızların ve evin eski hâli ile selfie. 🍎
⬍
Uzun ve temkinli bir yürüyüşün ardından, kızlar kuytu bir köşede Rudi ve Glane'in etrafı kontrol etmesini beklediler. Kimsenin olmadığına iyice emin olduklarında, dallarla dolu geçidi geçerek, altın rengi, elma şeklindeki evin önünde durdular. Yol boyunca sessizce ilerleyen Karsel, evi görünce ellerini sevinçle birbirine vurarak zıplamaya başladı. "Hep elmadan bir evim olsun isterdim!"
Rudi ona bakmadan yanından geçerken, "Bu ev elmadan değil," dedi katı bir sesle, "elma şeklinde!"
Karsel'in gülümsemesi ekşi bir ifadeye dönüştü. Ellerini önünde bağlayarak kaşlarını çattı. "Ben de onu kastettim!"
Yeni bir tartışma doğmak üzereydi ama Rudi'nin de kaşlarının çatıldığını gören Glane, "Rudi misafirine iyi davran," diyerek araya girdi, en tatlı ses tonuyla.
Rudi derin nefeslerle kendini sakinleştirmeye çalışarak evin kapısına ilerledi.
Karsel hayallerini süsleyen eve baktıktan sonra suratını büzüştürerek bakışlarını Rudi'ye çevirdi. "Burası senin evin mi?!"
Rudi cebinden çıkardığı anahtarı kapı deliğine sokarken, "Evet." dedi düz bir sesle.
Karsel İlge'nin kendisini çekiştirmesine aldırış etmeden hıh sesi çıkardıktan sonra, "Seninle aynı zevklerimiz olduğuna inanamıyorum," dedi burnu bir karış havada, "şimdi kusacağım!"
Rudi sertçe Glane'e doğru dönerek Karsel'i işaret etti. "Bunun o kız olduğuna emin misin? Eğer değilse zevkle mideye indireceğim!'"
İlge ve Karsel korkarak birbirlerine yanaşırlarken, Glane gülümseyerek, "Elbette eminim," dedi gerginliği yumuşatmak için şen bir tavırla.
Rudi homurdanarak kilidi açıp kapıyı sertçe ittirdi.
Karsel belli etmek istemese de evin içini çok merak ediyordu, İlge'nin çimdiklerinden kurtularak hızla evin kapısına gitti. Rudi'nin yanından saçlarını savurarak geçtikten birkaç adım sonra durup arkasını döndü. "Altın rengi elma olmaz," dedi çok bilmiş tavrına geri dönerek, "kırmızı olsaydı evin çok daha güzel olurdu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öte-Gezegen Vxonya 1 - Kehanetin Yankısı
Viễn tưởngBaşlangıç: 18.06.2007 Bitiş: 01.06.2024 *TAMAMLANDI.* - Serinin ilk kitabı. Bir aydır merdiven altında uyanan Karsel, kuzeni İlge'nin gelmesiyle birlikte gizemli bir kutunun içine açılan bir kapı bulur. Ancak kutuyu açtıklarında karşılarına çıkan so...