NP: New Home (Slowed)
Merhaba. 🧝🏼
Bir yeni bölümle daha karşınızdayım, her hafta düzenli olarak bölüm atmaya özellikle dikkat ediyorum ama yorum gelmedikçe bir parça üzüldüğümü de itiraf etmeliyim. 😞 Okurken yaptığınız yorumları görmek keyifli oluyor. 😇
Bu yüzden düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. 🥰
Keyifli okumalar!
🌸☀️🍁❄️
Kızlar rengârenk çiçeklerin arasından açık pembe duvarı gözüken evin güzelliği karşısında hayran olmuşlardı. Rudi telaşla mor renkteki üçgen kapıya üç kere tıklattı. Kapı hemen açıldı. "Çabuk içeri gelin!"
Söyleneni yaparak hızla içeri girdiler.
İçeride kendilerini bekleyen iki kız ve bir erkek olmak üzere üç küçük minacort daha gören kızlar, ilk defa kadın ve çocuk minacort görmenin mutluluğunu yaşadılar. Çocuk minacortlar çok tatlı görünüyorlardı; renkli, şirin saçları vardı. Ama yaşadıkları ev, bu zamana kadar gördükleri diğer evlerin yanında oldukça fakirdi. Karsel'in mutluluğu balon gibi sönerken, içinin burulduğunu hissederek evi incelemeye başladı. Eşyalar diğer evlerde karşılaştığı gibi ahşaptı ama oldukça eski ve yıpranmışlardı.
Ev sahiplerini incitmek istemediği için kendine çekidüzen vererek, kaçamak bakışlarla evi incelemeye devam etti. Evin sol duvarındaki sağlam görünmeyen mutfak raflarını ve az ilerisindeki eski, büyük masayı gördü. İlge hariç herkes masada yerini almıştı bile. Kendi gibi kaçamak bakışlarla evi inceleyen İlge'yi belli etmeden dürttükten sonra masaya doğru gittiler.
Güneş gibi parlak sarı saçları olan kadın minacort, oldukça içten bir tavırla elini kalbine götürdükten sonra kızlara doğru uzattı. "Evime hoş geldiniz."
İkisi de ellerini kalbine götürürken, annelerinin aksine saç renkleri daha soft olan çocuk minacortlar hemen ayağa kalkarak, aynı anda, "Hoş geldiniz!" dediler sevecen bir şekilde.
İçleri mutluluk ve huzurla dolmuştu, ellerini öne doğru uzatarak, "Hoş bulduk." diye karşılık verdiler.
Kadın minacort gülümseyerek geniş sandalyeyi gösterdi. "Oturun kızlar, rahatınıza bakın."
Gülümseyerek yan yana oturdular.
Kızlar evin sağ tarafındaki bölüme yerleştirilmiş L koltuk ile dört katlı ranzaya kaçamak bakışlar atarlarken, kadın minacort elini kalbine götürüp Rudi'ye doğru uzattı. "Sen de hoş geldin Rudi, kusura bakma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öte-Gezegen Vxonya 1 - Kehanetin Yankısı
FantasiaBaşlangıç: 18.06.2007 Bitiş: 01.06.2024 *TAMAMLANDI.* - Serinin ilk kitabı. Bir aydır merdiven altında uyanan Karsel, kuzeni İlge'nin gelmesiyle birlikte gizemli bir kutunun içine açılan bir kapı bulur. Ancak kutuyu açtıklarında karşılarına çıkan so...