[25.3] Vereceğin Cevaplara Dikkat Et!

1K 91 155
                                    

                             Merhaba! 🙋

                  Kızlar kehaneti bu bölümde öğrenecekler.💃 Peki ya siz?

                              Keyifli okumalar!

                                                🌸☀️🍁❄️

Gecenin sükûneti, yıldızların altında oturan İlge ve Karsel'in etrafını sarıp sarmalıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gecenin sükûneti, yıldızların altında oturan İlge ve Karsel'in etrafını sarıp sarmalıyordu. Kahinin gizemli bilmecesini çözmek için uzun bir süredir fikir yürütüyorlardı. Artık fikirleri de tükenmişti.

Ruhunun ağırlığını hisseden Karsel, sessizce yere uzandı. Sona çok yaklaşmışlardı ve pes etmek istemiyordu. Gözlerinden yaşlar süzülürken, gökyüzündeki en parlak yıldızın ışığının giderek belirsizleştiğini gördü. Görüşü kısıldıkça, yıldız uzun, beyaz bir çizgi gibi belirmeye başladı. Adeta sonsuzluğa giden bir kapıyı işaret ediyordu. Karsel, içindeki heyecanı dizginleyemez hâle geldi. Cevabın orada olduğunu biliyordu, hissediyordu. Gözlerini kırpmadan yıldıza bakmaya devam etti ve yıldız tamamen beyaz bir çizgiye dönüşünce, "Yıldız Yolu!" diye coşkuyla bağırdı.

İlge Karsel'in bu beklenmedik tepkisi karşısında şaşkınlıkla ona baktı. "Ne?"

Karsel yerden doğruldu ve heyecanla İlge'ye döndü. "Cevap Yıldız Yolu olmalı!" Eliyle gökyüzünü işaret etti. "İşte bütün bilmecenin anahtarı burada, gökyüzünde parlayan yıldızların arasında!"

İlge'nin gözleri, Karsel'in işaret ettiği yöne döndü. Bir an için şaşkınlıkla yıldızlara baktı, sonra aniden kuzeninin ne demek istediğini anlayarak yüzünde bir gülümseme belirdi. "Evet, tabii ya... Yıldız Yolu!"

Artık cevabı biliyorlardı ve sonsuzluğa giden yol, Yıldız Yolu'ndan geçiyordu. Cevabı vermek için hızla hareketlendiler.

Batsso'nun yanına vardıklarında bu sefer İlge Karsel'e cevabı söylemesi için baktı. Karsel gülümseyerek onayladıktan sonra kendinden emin bir şekilde cevabı söyledi: "Yıldız Yolu."

Battso düşünceli bir tavırla parmağını çenesine koydu. "Hmm..." Bakışlarını kızların üzerinde gezdirerek devam etti. "Acaba doğru mu?"

Tedirginlikle Battso'ya bakarak yutkundular. Battso, kızların bu korkmuş ve şaşkın hâllerine kahkaha attıktan sonra yüksek sesle, "Çok doğru!" diye şakıdı. İkisi de onun gülebiliyor olmasına şaşırmıştı.

"Biliyor musunuz sizde potansiyel gördüm," diye konuşmasına devam etti Battso. "Şu büyüyü bozmada bol şans! Bakalım bu zorlu yolda cesaretinizle mi, yoksa korkularınızla mı yürüyeceksiniz?"

Son cümle ikisinin de kafasını karıştırmıştı. Belli belirsiz teşekkür mırıldandılar. Battso kızlara göz kırptıktan sonra ortadan kayboldu.

Öte-Gezegen Vxonya 1 - Kehanetin YankısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin