[20] Dipçukur'dan Firar Eden İlk Kişi

1.1K 201 373
                                    

                   Okumaya başlamadan önce yıldızı parlatmayı unutmayın.

                  Oy ve özellikle paragraf yorumları oldukça motive edici oluyor, okudukça verdiğiniz tepkileri okumak isterim. 🥰

                             Keyifli okumalar!

                                    🌸☀️🍁❄️

                                    🌸☀️🍁❄️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 "Bakıyorum da Karsel yine tartışıyorsun!"

Karsel zaman kazanmak için sürekli itiraz ederken, devler kızı ikna etmek için çabalıyorlardı, gelen sesle herkes sus pus kesildi. Rudi gülümseyerek kollarını bağlamış, karşılarında duruyordu.

Kızlar Rudi'nin üzerine adeta atlayarak sıkı sıkı sarıldılar. Rudi'nin yüzündeki gülümseme silinip, telaşa dönüşürken, "Ne oldu?" diye sordu, "İyi misiniz?"

Aynı anda, "Seni çok özledik!" dedikten sonra tekrar sarıldılar.

Rudi rahatlayarak derin bir nefes aldı. "Ben de sizi çok özledim."

Sarılma faslı bittikten sonra, Rudi kızların iyi olduklarına emin olmak için ikisini de baştan aşağı süzdü. "Beni çağırınca çok telaşlandım," dedi, İlge'ye hitaben, "ama gördüğüm kadarıyla ciddi bir şeyiniz yok."

Karsel parmağıyla devleri işaret etti. "Şu koca sorun hariç!"

Rudi, "Alpas ve Darmell'le sonunda tanıştınız demek." dedikten sonra gülümseyerek devlerin yanına oturdu. Birbirlerini sevgiyle selamladılar.

"Senin kızları bize güvenmeleri konusunda ikna edemedik." dedi Darmell, hayal kırıklığıyla kızlara bakarak.

Karsel omuzlarını silktikten sonra kollarını bağladı. "Haklı sebeplerimiz var."

Rudi tek kaşını kaldırdı. "Alpas ve Darmell, güvenebilirsiniz..." dedi bakışlarını kızların üzerinde gezdirerek, "Defteri okumadınız mı?"

İlge suçlu gibi kafasını öne eğdi. "Okuduk ama..."

"Ama?" diye sordu Rudi, "Hepsini değil." diye cevapladı İlge, mahcup bir fısıltıyla.

Rudi sinirle kaşlarını çattı. "Tebrik ederim!"

"Diasa kafamızı karıştırdı," diye konuşmaya dâhil oldu Karsel, "defterde her yazılanın doğru olmadığını söyledi. Sen de bize deftere doğru yanlış her şeyi yazdık demiştin..." Yanakları kızararak Rudi'ye baktı.

İlge, "Devler çok acımasızlardır deyince korktuk." diye kuzeninin yarım bıraktığını tamamladı.

Rudi çok sinirlenmişti, gözlerinden ateş çıkarak kızlara bakarken, "Diasa o konuda haklı," diye araya girdi Darmell, kızların azar yemelerine engel olmak için, "devler çok acımasızdır! Hepsi Urtol için çalışır." Alpas'a bakarak gülümsedi. "Bizim için bu yaptıkları çok yanlış."

Öte-Gezegen Vxonya 1 - Kehanetin YankısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin