Merhaba. 🧚🏼
Okumaya başlamadan önce yıldızı parlatmayı unutmayın.
Oy ve özellikle paragraf yorumları oldukça motive edici oluyor, okudukça verdiğiniz tepkileri okumak isterim. 🥰
Keyifli okumalar!
🌸☀️🍁❄️
Kasvetli güneş kızları uyandırdığında burunları güzel yemek kokularıyla dolmuştu. İlge sersem bir hâlde yataktan kalkarken, güneş bile Vxonya'nın kasvetine ayak uydurmuş, diye düşünüyordu. Gözleri açık hâlde yatakta yatmaya devam eden Karsel'i çekiştirerek kaldırdıktan sonra oturma bölümüne giderek, kendilerini bekleyen kahvaltı masasını hayranlıkla incelerken buldu kendini. Rudi adeta masayı donatmıştı. İştahı kabaran İlge, uyku sersemliğini birden üstünden atarak masaya doğru yaklaştı. Yiyecekleri incelerken Rudi'nin sırıtarak kendilerini süzdüğünü fark edip, bakışlarıyla ne olduğunu sordu.
"Kıyafetleriniz harika!" dedi Rudi, gülümsemesini daha da genişleterek.
Aynı anda, mimikleriyle karşılık verirdiler.
Rudi gülümsemeye devam ederek masayı işaret etti. "Haydi gelin, sizin için hazırladım."
Karsel gözlerini ovuşturarak masaya oturdu. İlge'nin aksine uyku sersemliğini hâlâ üstünden atamamıştı. "Ben kahvaltı etmem ki," derken masayı gözleriyle taramaya başladı. Aradığını bulamayınca da bakışlarını Rudi'ye çevirerek, "Kahve var mı?" diye sordu çekingen bir tavırla.
Rudi, "Kahve nedir?" diye sorduktan sonra şaşkın bakışları el hareketiyle savuşturdu. "Kahvaltı etmeden masadan kalkmana müsaade etmem Karsel!"
Karsel sahte bir edayla şaşırmış gibi yaparak, "Senin bu iyi, ilgili hâllerine alışkın değilim," dedi anneannesinin kahvaltı konusundaki otoriter tavrını anımsayarak, "kendine gel Rudi!"
Birbirlerine gülerek baktılar. Aralarındaki buz hızla erirken, Rudi parmağını İlge'ye doğru uzattı. "Aynı şey senin için de geçerli!"
İlge tabağına yiyecek almaya başlamıştı bile. "Benim bir itirazım yok," dedi her bir yiyeceği tatmak istemenin heyecanıyla, "kahvaltıya bayılırım ve her şey enfes görünüyor!"
Rudi ve İlge neşeyle kahvaltıya başladılar. Karsel İlge'nin ağzına kadar dolu tabağına bakarak gözlerini devirdikten sonra önünde duran açık pembe, çiçek gibi açılmış yiyecekten bir parça alarak tabağına koydu. Tadına bakar bakmaz hayranlıkla iştahının açıldığını hissederek masadaki bütün yiyeceklerden tabağına doldurmaya başladı. Görgüsüz gibi görünüp görünmediği umurunda değildi artık, kendi tabağı da ağzına kadar dolarken, İlge haklıymış, diye düşündü, hepsinin tadına bakmalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öte-Gezegen Vxonya 1 - Kehanetin Yankısı
FantasyBaşlangıç: 18.06.2007 Bitiş: 01.06.2024 *TAMAMLANDI.* - Serinin ilk kitabı. Bir aydır merdiven altında uyanan Karsel, kuzeni İlge'nin gelmesiyle birlikte gizemli bir kutunun içine açılan bir kapı bulur. Ancak kutuyu açtıklarında karşılarına çıkan so...