[24.1] Kalp Kırıcı Kayıplar

1.1K 162 237
                                    


                         Merhaba! 🙋

                         Bir yeni bölümle daha karşınızdayım. 💙Umarım kitabımı okurken benimle beraber fantastik dünyama geliyor ve eğleniyorsunuzdur. 😊 Eğer öyleyse sizden bol bol yorum istiyorum. 😊 Yorumlarınızı okurken çok mutlu oluyorum çünkü. 😊

                         Bu bölümü yazarken kızlar kadar ben de çok üzüldüm... 😔 Sanırım kitabımın ilk üzücü olayı bu bölümde yaşanıyor. 😔 Deftere yazdığımda ayrı, buraya yazdığımda ayrı, düzenlerken ayrı bir burukluk oldu bende. 😔

                         İyi okumalar! 😊

                           🌸☀️🍁❄️

Karsel ve İlge, vahşi bitki örtüsü arasında bir süre yuvarlandıktan sonra düz bir alana ani bir inişle ulaştılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karsel ve İlge, vahşi bitki örtüsü arasında bir süre yuvarlandıktan sonra düz bir alana ani bir inişle ulaştılar. İlge, ağlamaklı bir yüz ifadesiyle yerden kalkıp sinirle ayağını yere vurdu. "Bir bu eksikti!"

Karsel, üstünü başını silkelerken, göl gibi bir oyuk fark etti. Çukur tertemiz suyla doluydu. Aceleyle İlge'ye dönüp çukuru gösterdi. "Uzun zamandır duş almıyoruz."

İlge endişeyle etrafa bakındı. "Acaba birileri var mı?"

"Temkinli oluruz."

İlge tereddütle suya birkaç adım yaklaştı. "Bilmiyorum, Carlet her şeyi temizliyor zaten."

"Haydi ama İlge, şu suyun güzelliğine bak!"

İlge, suya bir süre bakındıktan sonra olumlu bir şekilde başını salladı. Etrafa dikkatlice bakıp kimsenin olmadığından emin olduktan sonra üstlerini çıkardılar. İç çamaşırlarıyla kalan kızlar sevinçle suya doğru yöneldiler.

Suya girmeden önce ikisi de duraksayıp yerden birer dal aldılar ve dalları suyun içine sokarak bir süre beklediler. Dalların herhangi bir reaksiyon vermediğini gören kızlar, suyun güvenli olduğuna karar verdiler ve ellerini suya sokarak sıcaklığını hissettiler.

"Çok soğuk!" diye homurdandı Karsel.

İlge omuzlarını silkti, "Alışırız bir şekilde."

"Evet, öyle."

Suya girmek için adeta çabaladılar.

Bir süre sonra İlge heyecanla Karsel'e seslendi, "Gel gel bak, ben buraya kadar girdim! Bir süre sonra alışıyorsun!"

Karsel, İlge'ye bakıp gözlerini devirdi ve dalga geçer bir şekilde cevapladı, "Çok girmişsin İlge!"

İlge, ayak bileğine kadar gelen suya bakıp kahkahalarla gülmeye başladı, Karsel de ona katıldı. Sonunda el ele tutuşup suya atladılar. Başlarını sudan çıkarırken, "Çok soğuk!" diye haykırdılar.

Öte-Gezegen Vxonya 1 - Kehanetin YankısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin