[17] Silüetler

1.2K 175 453
                                    

                      Okumaya başlamadan önce yıldızı parlatmayı unutmayın.

                      Oy ve özellikle paragraf yorumları oldukça motive edici oluyor, okudukça verdiğiniz tepkileri okumak isterim. 🥰

                                               Keyifli okumalar!

                                                   🌸☀️🍁❄️

Karsel uyanmak istemiyordu ama tepelerinde duran güneş tam aksini söylüyordu: Uyanma vakti! Gerinerek ayılmaya çalışırken, el ele tutuştuklarını unuttuğu için İlge'yi de uyandırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karsel uyanmak istemiyordu ama tepelerinde duran güneş tam aksini söylüyordu: Uyanma vakti! Gerinerek ayılmaya çalışırken, el ele tutuştuklarını unuttuğu için İlge'yi de uyandırdı. "Acıktım!" dedi İlge, gözünü açar açmaz. Karsel hâlâ ayılmak için tuhaf hareketler yaparken, oyuktan çantasını çıkardı. Kısa bir karıştırmanın ardından küçük bir kutu bularak, Karsel'in gözüne doğru salladı.

Karsel yüzüne kadar çektiği bacağını serbest bıraktıktan sonra oturdu. "Carlet kesinlikle muhteşem!" dedi İlge'nin bölüştürmeye başladığı yemeği incelerken, "Sanki ceketimin üzerinde değil de kuş tüyü yatakta uyudum."

İlge tabak olarak kullandığı kutunun kapağını Karsel'e uzattı. "Katılıyorum, en tatlı uykularımdan biriydi."

Karsel ağzı dolu dolu, "Benim de." dedi.

Karınlarını iyice doyurduktan sonra, İlge çantasından beyaz kapaklı defteri çıkardı. İlk sayfada Karsel'in defterinde yazanların aynısı vardı, ikinci sayfaya geçerek okumaya başladı.

Tehs ağacının;

- Hrim yapraklarını yiyebilirsiniz. (Kahverengi, deri görünümündeki yapraklar.)

- Mhonun iyileştirici etkisi var, depolayın! (Beyaz, kumaşı andıran yapraklar.)

"Demek bu beyaz şeyin adı mho." dedi İlge, çantasından sarkan yaprağı kalemiyle göstererek.

Karsel, "Öyleymiş." diye cevap verirken, mho yazısının yanına tik işareti koydu. Okumaya devam etmek için defterine baktığında, önemli olduğunu belli edercesine yanıp sönen küçük yıldızları gördü. Şaşkınlıkla işareti Karsel'e gösterdikten sonra okumaya devam etti.

*** UYUMADAN ÖNCE MUTLAKA OKUYUP KENDİNİZİ GÜVENE ALIN! ***

KORUMA BÜYÜSÜ

Numson rotepgas em ed ricupelo orfmet tumscu ime vos distisvi em non cliturtanripe.

* Nöbet tutarak vakit harcamayın! *

Karsel kocaman gülümsedi. "Nöbet tutarak vakit harcamamıştık zaten."

İlge durumun ciddiyetini anlasın diye Karsel'i sertçe dürterek, "Şansımız yaver gitmiş!" dedi, "Koruma büyüsünü yapmadan uyuduk hep."

Öte-Gezegen Vxonya 1 - Kehanetin YankısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin