[16.1] Boyut Mağarası

1.2K 109 131
                                    

                        NP: Celtic Music - Sword of Kngs

                                   Merhaba! 🧝🏼

                  Nasılsınız? Ben çok iyiyim yazmışım buraya bölümü yayımlamadan önce düzenlemede beklerken. Güncellemek istiyorum: Yaşanan deprem felaketi iyiyim demeye utandırıyor...

                  Deprem bölgesinde değilim ama orada yaşanan her şeyi en derininden hissettim. Bu yüzden uzun bir süre ne bölüm paylaşmak ne de bir şey yapmak geldi içimden. Hâlâ öyle ama yaşamaya da devam etmek gerekiyor.

                  Kitabımı okuyan kişilerin, özellikle de deprem bölgesinde yaşayan, sevdiklerini kaybetmiş kişilerin yarasını kanatmak istemediğim için depremle ilgili daha fazla bir şey yazmak istemiyorum. Bu kadarını bile yazmak istemezdim ama hiçbir şey olmamış gibi bölüm paylaşmaya da elim gitmedi...

                  Umarım gerekli önlemler alınır ve bir daha böylesine büyük acılar yaşamayız.

                                                    🌸☀️🍁❄️

                                                    🌸☀️🍁❄️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçerisi boş ve karanlıktı. Vıcık vıcık çamur, kil karışımı duvarlardan ve yerdeki taşlardan başka hiçbir şey yoktu. İlge çantasından, üzerinde Işık! yazan kutuyu çıkarıp kapağını açtı. Mağaranın içi anında aydınlandı.

Karsel çantasını karıştırmayı bırakarak, "Heh," dedi sevinçle, "ben de tam onu arıyordum!"

İlge'den tepki gelmedi, etrafına bakıyordu. Mağaranın her tarafına baktıktan sonra, "Karsel," diye seslendi dışarıya doğru. "Haydi gelsene içeri, ne bekliyorsun?!"

Karsel şaşkınlıkla başını hafifçe eğdi. "Şaka mı yapıyorsun İlge?! İçerideyim ya zaten!"

İlge tekrar, "Karsel!" diye seslenince, Karsel dayanamayarak, "İlge buradayım," dedi baskın bir tonda, "görmüyor musun?!"

İlge söylenerek geldiği kapıya doğru yürüdü. İyice yaklaştığında, mağaranın kapısı önüne koca bir taş düşer gibi kapanınca, telaşla bir iki adım gerileyerek, "Karsel!" diye seslendi tekrar. "Diğer kapı da kapanmadan çabuk içeri gel!"

Karsel sinirle kaşlarını çattı. "Çok komik İlge! Şaka yapmanın hiç sırası değil!" Homurdanarak İlge'nin yanına doğru yürüdü. Girdiği kapıya yaklaştığı an o da diğeri gibi kapandı.

İlge iki kapının da kapandığını görünce panikle önündeki kapıya vurarak, "KARSEL! SES VER, İYİ MİSİN?!" diye bağırdı, sesini çıkartabildiği en yüksek seviyeye getirerek. "NEREDESİN?!"

Karsel İlge'nin neden böyle bir şey yaptığına anlam veremiyordu, hafifçe İlge'ye dokundu. İlge ürpererek arkasını döndüğünde, sonunda kendisini gördüğünü düşünerek karşıdaki açık kapıyı gösterdi. "Burada bir şey yok," dedi tedirgin bir şekilde birkaç adım atarak. "Haydi çıkalım buradan."

Öte-Gezegen Vxonya 1 - Kehanetin YankısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin