Hopelessly Devoted To You

39.2K 990 55
                                    

Αυτό είναι έργο φαντασίας.

Copyright © 2014 CupcakebleMe.

Hopelessly Devoted To You by CupcakebleMe.

Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα.

Το εξώφυλλο σχεδιάστηκε από CupcakebleMe.

Μεγαλύτερη περίληψη:

Η Rosie Carrington ζει την καλή ζωή.Είναι απόλυτα απασχολημένη και ικανοποιημένη με την επιτυχημένη καριέρα και ζωή της.Απόφοιτη σχολής καλών τεχνών του Παρισιού, πτυχιούχος φωτογράφος, μεγαλωμένη με γαλλικά, πιάνο και μπαλέτο, διατηρεί δική της γκαλερί όπου φιλοξενεί εκθέσεις και εκδηλώσεις.Επιπλέον διδάσκει εικαστικά, σχέδιο, και μερικές φορές ποζάρει ως μοντέλο για τους μαθητές της.

Adam Mayer, το απερίσκεπτα κακό αγόρι...με ένα βρώμικο μυαλό και ένα στόμα για να ταιριάζει.Φιλόδοξος, ηδονιστικό playboy, ο οποίος δεν γνωρίζει σύνορα.Επικεφαλής κολοσσών επιχειρήσεων της MEH (Mayer Enteprices Holdings) και εξαιρετικά επιτυχημένος.

Σε έναν κόσμο γεμάτο από πρόθυμες γυναίκες, η Rosie Carrington είναι μία πρόκληση για τον ακαταμάχητο και απίστευτα όμορφο Adam Mayer.Έναν άντρα που παίρνει ακριβώς αυτό που θέλει σε όλες τις πτυχές της ζωής.Αξέχαστη και ποτέ αρκετή, η Rosie είναι ένα αίνιγμα, και ο Adam δεν είναι διατεθειμένος να την αφήσει να πάει χωρίς μάχη.Η σεξουαλική χημεία τους είναι αδιαμφισβήτητη.Ξεκλειδώνει ευχαρίστηση που δεν ήξερε καν ότι ήταν πιθανή.Κατέχοντας το σώμα της, σαγηνεύει κάθε της σκέψη.Όμως η Rosie έχει τους δικούς της δαίμονες να πολεμήσει, και κανείς δεν τους έφερε στο προσκήνιο όπως εκείνος.

Ένα αισθησιακό, συναισθηματικά φορτισμένο ερωτικό ειδύλλιο ανάμεσα στον Adam και την Rosie.Ελπίζω να απολαύσετε την καινούργια μου ιστορία....♥♥♥

Πώς σας φαίνεται;;;Παρακαλώ ψηφίστε και σχολιάστε!!! ♥♥

 

Hopelessly Devoted To YouWhere stories live. Discover now