''Είναι όμορφος...''ψιθυρίζει.
''Υποθέτω.''μουρμουρίζω.Πλησιάζει μερικά βήματα και ρίχνει μία καλύτερη ματιά.Δεν παίρνω τα μάτια μου από το πρόσωπο του, καθώς από ήρεμο μετατρέπεται σε ανήσυχο.
''Τι είναι αυτό εδώ;''ρωτάει με γουρλωμένα μάτια.Το δάχτυλο του αγγίζει ένα σημείο του καμβά.Ω, Θεέ.
''Είναι piercing στη ρώγα.Νομίζω μπάρα.''λέω μετατοπίζοντας αμήχανη το βάρος μου από το ένα πόδι στο άλλο.Είχα ξεχάσει ότι κάποια στιγμή στη ζωή μου έκανα τόσο εξτρίμ πράγματα.Αν μπορώ να το χαρακτηρίσω έτσι.
''Τι σκατά, Rosie.Δεν πόνεσε;''στρέφει το ανήσυχο βλέμμα του στο δικό μου.
''Όχι, πολύ...Λίγο στην αρχή.''λέω και σηκώνω τους ώμους.
''Πότε το έβγαλες;''ρωτάει.
''Λιγο μετά που επέστρεψα.Γιατί;''ρωτάω.
''Η τρύπα είναι ακόμα ανοιχτή;''ρωτάει πλησιάζοντας με.
''Δεν ξέρω, δεν έχω δοκιμάσει να φορέσω σκουλαρίκι.''σηκώνει το ένα φρύδι και χαμογελάει πονηρά.
''Τι;''ρωτάω με ένα χαμόγελο.Με τραβάει από τους καρπούς στην αγκαλιά του, και συγκρούομαι στο στήθος του.Ανοίγει με μανία το φερμουάρ της ζακέτας μου, και μου ρίχνει ένα βλέμμα πριν σηκώνει τη μπλούζα μου.
''Σε ποιο από τα δύο είναι;''ρίχνει μερικές ματιές στον πίνακα και νομίζω ότι προσπαθεί να υπολογίσει αν είναι αριστερά ή δεξιά.Τι σκατά;
''Δεξιά, Adam.''μουρμουρίζω.Ξεκουμπώνει σβέλτα σου σουτιέν μου και παρατηρεί τα στήθη μου.Είναι πραγματικά περίεργο αυτό που συμβαίνει, αν δεν τον ήξερα θα έλεγα ότι κάτι του συμβαίνει.Όμως και πάλι αυτή η συμπεριφορά είναι αρκετά περίεργη και για τον Adam.
''Adam;''σηκώνει το βλέμμα του στο δικό μου και παρατηρώ το κοκκινισμένο πρόσωπο του.
''Είσαι καλά;''ρωτάω.Φαίνεται να το επεξεργάζεται.
''Ναι...''απαντάει μετά από ένα δευτερόλεπτο.Ω, είμαι απολύτως σίγουρη.Σκύβει και με φιλάει, γλυκά αλλά και παθιασμένα.Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του, και τον τραβάω κοντάω μου.Οι κρόταφοι μας αγγίζονται και συνειδητοποιώ ότι ψήνεται στον πυρετό.Μάλιστα, έτσι εξηγούνται όλα...
''Adam, είσαι καυτός...''μουρμουρίζω μέσα στο φιλί μας.
''Κι εσύ, μωρό μου.''ω, Θεέ μου!
''Δεν εννοώ αυτό, εννοώ ότι ψήνεσαι στον πυρετό...''σπάει το φιλί και με κοιτάει σαστισμένος.
CZYTASZ
Hopelessly Devoted To You
RomansΣε έναν κόσμο γεμάτο από πρόθυμες γυναίκες, η Rosie Carrington είναι μία πρόκληση για τον ακαταμάχητο και απίστευτα όμορφο Adam Mayer.Έναν άντρα που παίρνει ακριβώς αυτό που θέλει σε όλες τι πτυχές της ζωής.Αξέχαστη και ποτέ αρκετή, η Rosie είναι έν...