Chapter 17

17.2K 765 62
                                    

''Λοιπόν;''ρωτάω.Με τα μάτια του δείχνει το κιλοτάκι, θέλει να του το βγάλω από το στόμα ώστε να μπορεί να μιλήσει.Επεξεργάζομαι τη σκέψη.Θέλω να του κάνω ερωτήσεις, οπότε είναι καλή πρόταση, διότι θέλω σαφείς απαντήσεις, χωρίς υπενιγμούς.Το τραβάω έξω από το στόμα του και το κρατάω σαν μία μπάλα στο χέρι μου.

''Όχι, Rosie.Δεν έκανα έρωτα με την Keira.Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είχα κάνει στο παρελθόν.''λέει με ένα μειδίαμα.Ναι, κύριε έξυπνε μπορώ να το υποθέσω αυτό.Προσπαθεί να με συγχύσει.

''Και τότε τι έκανες με την Keira απόψε;''ρωτάω.

''Είχαμε επαγγελματικό ραντεβού, η Keira είναι αρχιτέκτονας.Χρειάζομαι τις υπηρεσίες της για ένα νέο πρότζεκτ.''απαντάει.Επεξεργάζομαι το πρόσωπο του.

''Γιατί εκείνη;''ρωτάω.

''Πρέπει να ορθοποδήσει, μόλις τελείωσε ο γάμος της.Χρειάζεται βοήθεια για να εισέλθει ξανά στον επιχειρηματικό κόσμο.Δεν είναι άνθρωπος που εξαρτάται από την οικογένεια της.''αναστενάζω στη σκέψη της συνεργασίας τους.Γιατί την βοηθάει;Την μισώ τόσο πολύ.

"Και αποφάσισε να εξαρτηθεί από εσένα."ανακοινώνω.Ξεφυσάει.

''Το κραγιόν;''ρωτάω.Διακρίνω μία νευρικότητα, θα την ξεμαλλιάσω.

''Με αγκάλιασε.''απαντάει και καθαρίζει το λαιμό του.

''Τι;''δεν θα γλιτώσει από τα χέρια μου.Τι θέλει αυτή η γυναίκα πλέον;Είχε την ευκαιρία της και την έχασε!Προτίμησε να παντρευτεί κάποιον άλλο και να μετακομίσει στην Ευρώπη και τώρα είναι πάλι πίσω επειδή ο γάμος της απέτυχε, όμως γιατί προσελκύει ξανά τον Adam;Θα της κόψω την φόρα, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο.

''Ήταν ζαλισμένη από το κρασί και δεν είχε την καλύτερη ισορροπία οπότε κατέρρευσε στον ώμο μου.''στενεύω τα μάτια.Σιγά μην ήταν ζαλισμένη.Η τσουλάρα το έκανε επίτηδες!

''Σε φλερτάρει;''ρωτάω.

''Όχι, Rosie...''απαντάει με έναν αναστεναγμό.

''Εγώ νομίζω πως αυτό κάνει.''πετάω.Τσουλάρα!

''Σου υπόσχομαι ότι οι σχέσεις μας είναι και θα είναι καθαρά επαγγελματικές.''λέει.Δεν θέλω να έχουν καν σχέσεις, όμως τι μπορώ να πω σε αυτό;

''Ελπίζω να τηρήσεις την υπόσχεση σου, διότι αν δεν το κάνεις...''τα δάχτυλα μου κατεβαίνουν έως τα γεννητικά του όργανα.''Θα στα κόψω.''γουρλώνει τα μάτια σοκαρισμένος.Χαμογελάω με την αυτοπεποίθηση μου.

Hopelessly Devoted To YouDove le storie prendono vita. Scoprilo ora