''Rosie, άνοιξε την γαμημένη πόρτα.''αυτό μου έλειπε τώρα, τι θέλει εδώ η Alexis;
''Φύγε...''φωνάζω.
''Όχι, με αποφεύγεις σχεδόν μία εβδομάδα.Τι σκατά σου συμβαίνει;''ρωτάει αγανακτησμένη.
''Είμαι καλά, φύγε.''τυλίγω τα χέρια μου γύρω μου και κλείνω στιγμιαία τα βλέφαρα μου.
''Άνοιξε μου.Προφανώς κάτι δεν πάει καλά.''ρουθουνίζω.Δεν πρόκειται να φύγει ποτέ.Παίρνω μία βαθιά ανάσα και προχωράω μέχρι την πόρτα.
''Γεια.''μουρμουρίζω.
''Γεια, τι σου συμβαίνει;''με ρωτάει καθώς κλείνει την πόρτα πίσω της.
''Δεν έχω ιδέα.Θέλεις καφέ;''ρωτάω.
''Όχι, έλα να καθίσεις μαζί μου στο καναπέ.''περιμένω να καθίσει πρώτη, ξαπλώνω δίπλα της με το κεφάλι μου επάνω στα γόνατα της.
''Τι έγινε;Είσαι χάλια.''δεν είμαι σίγουρη.
''Δεν είμαι σίγουρη Alexis.Έχεις ερωτευτεί ποτέ;"ρωτάω αυθόρμητα.
Γελάει."Όχι..."λέει,όμως η νοσταλγία είναι ζωγραφισμένη στο πρόσωπό της.
"Κάτι κρύβεις, έτσι δεν είναι;"προφανώς κάτι κρύβει...
"Θα σου πω, αλλά δε θα γελάσεις!"προειδοποιεί.Ωχ...Νεύω.
''Λοιπόν, έχουν περάσει αρκετά χρόνια.Ήμουν στην πιο αθώα ηλικία της ζωής μου, το ίδιο και εκείνος.Ήμασταν μόνοι σε ένα δενδρόσπιτο, αποκομμένοι από όλους, τότε μου υποσχέθηκε ότι κάποια μέρα θα με παντρευτεί.Βέβαια αμέσως μετά μας βρήκαν οι γονείς μας, είχαμε χαθεί.Είναι γελοίο, όμως κάθε φορά που το θυμάμαι, απλά συγκινούμαι.''προσπαθώ να πνίξω ένα χαχανητό, αλλά δεν αντέχω.Ξεσπάμε και οι δύο σε υστερικά γέλια.Με χτυπάει στο μπράτσο ενοχλημένη καθώς γελάμε.Δεν μου είχε μιλήσει ποτέ για αυτή την ανάμνηση.
"Για πες...προς τι αυτή η ερώτηση;"σκατά.
"Υπάρχει κάτι για το οποίο χρειάζεται να σου μιλήσω.Νομίζω θέλω να έχω μία πραγματική σχέση με κάποιον.Ξέρεις, με λουλουδάκια και καρδούλες.Όμως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.Αυτός ο κάποιος αδιαφορεί παντελώς για εμένα και επίσης είναι μεγάλος κόπανος."λέω με παράπονο.Αυτό που μου συμβαίνει είναι πρωτόγνωρο, δεν ξέρω πως να αντιδράσω.Κοιτάω το πάτωμα, έκει που βρίσκεται ο κατεστραμμένος πίνακας.Παρατηρώ το κομμάτι που θα έπρεπε να υπάρχει η υπογραφή του Matthew, δεν υπάρχει.Αν δεν υπάρχει υπόγραφη ο πίνακας δεν είναι ο αυθεντικός!Adam...
VOUS LISEZ
Hopelessly Devoted To You
Roman d'amourΣε έναν κόσμο γεμάτο από πρόθυμες γυναίκες, η Rosie Carrington είναι μία πρόκληση για τον ακαταμάχητο και απίστευτα όμορφο Adam Mayer.Έναν άντρα που παίρνει ακριβώς αυτό που θέλει σε όλες τι πτυχές της ζωής.Αξέχαστη και ποτέ αρκετή, η Rosie είναι έν...