Ένας χρόνος αργότερα, ΗΠΑ.
''Andrew, πρέπει να ετοιμαστώ για το αεροδρόμιο, κάνε λίγη υπομονή σε παρακαλώ...Θα είμαι εκεί σε μερικές ώρες.''λέω καθώς ετοιμάζω τη βαλίτσα μου.Στοιβάζω βιαστικά και άτσαλα τα ρούχα μου, διότι αν περάσω τον χρόνο μου τακτοποιώντας, δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβω την πτήση.
''Καλά...Πώς πήγε η ακρόαση;''ρωτάει αγνοώντας το έτοιμα μου.
''Νομίζω καλά, δεν ήταν και πολύ αποκαλυπτικοί...''απαντάω.
''Πιστεύω ότι θα τα πήγες τέλεια, μωρό μου.''λέει.Μου παίρνει κανά δύο δευτερόλεπτα να απαντήσω, διότι προσπαθώ με μανία να κουμπώσω τη βαλίτσα.Θεέ μου, γιατί έπρεπε να πάρω τόσα πράγματα μόνο για ένα Σαββατοκύριακο;
''Σε ευχαριστώ, όμως τώρα πραγματικά πρέπει να κλείσω...Δεν θα προλάβω...''λέω απολογητικά.
''Εντάξει, σ'αγαπώ.Καλό ταξίδι.''λέει ο Andrew.
''Κι εγώ.Τα λέμε μετά.''λέω και το κλείνω.Ευτυχώς ντύθηκα αμέσως μόλις βγήκα από το ντουζ οπότε το μόνο που μένει είναι τα μαλλιά και το μακιγιάζ μου.Τρέχω στο μπάνιο και παρατηρώ το πρόσωπο μου στον καθρέφτη.Είμαι αναψοκοκκινισμένη, και τα μαλλιά μου πετάνε πέρα-δώθε.Τα βουρτσίζω μερικές φορές και βάζω λίγη μάσκαρα, τίποτα παραπάνω.Χώνω το νεσεσέρ με τα καλλυντικά στην τσάντα μου και επιπλέον παίρνω μαζί μου το παλτό και τη βαλίτσα μου.Αφήνω ένα φιλοδώρημα στο κρεβάτι για την υπηρεσία του ξενοδοχείου και ταχύτατη κατεβαίνω στην υποδοχή.
''Καλησπέρα, δεσποινίς.''ε υποδέχεται ο υπάλληλος.
''Καλησπέρα!Θα ήθελα ένα ταξί παρακαλώ, και λίγο γρήγορα αν είναι δυνατόν.Πρέπει να βρίσκομαι στο αεροδρόμιο εγκαίρως για τη πτήση μου.''λέω και βγάζω τη πιστωτική μου κάρτα για να πληρώσω τις μέρες που διέμεινα στο ξενοδοχείο.
''Μάλιστα...Ένα ταξί σας περιμένει στην είσοδο.Καλό σας ταξίδι.''με ενημερώνει καθώς μου επιστρέφει την κάρτα μου.
''Ευχαριστώ πολύ.''χαμογελάω ευγενικά και σέρνω τη βαλίτσα μου έξω από το ξενοδοχείο.Πραγματικά με περιμένει ένα ταξί έξω.Ο οδηγός παίρνει και στοιβάζει τη βαλίτσα μου στο πορτ-μπαγκάζ, καθώς εγώ κάθομαι στα πίσω καθίσματα.
''Για που, δεσποινίς;''με ρωτάει.
''Στο αεροδρόμιο.Και λίγο γρήγορα, παρακαλώ.''λέω.
***
Ευτυχώς έφτασα εγκαίρως...Δεν νομίζω να δεχτούν άλλους επιβάτες, εξάλλου δεν υπάρχει και χώρος, το αεροπλάνο είναι γεμάτο, δεν υπάρχει ούτε μία θέση κενή.Με δυσκολία ακολουθώ την αεροσυνοδό, στην ευθεία του στενού διαδρόμου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hopelessly Devoted To You
RomanceΣε έναν κόσμο γεμάτο από πρόθυμες γυναίκες, η Rosie Carrington είναι μία πρόκληση για τον ακαταμάχητο και απίστευτα όμορφο Adam Mayer.Έναν άντρα που παίρνει ακριβώς αυτό που θέλει σε όλες τι πτυχές της ζωής.Αξέχαστη και ποτέ αρκετή, η Rosie είναι έν...