Chapter 10

18K 868 54
                                    

''Τι σημαίνει αυτό;''ρωτάει ο Adam.

''Αυτό που σημαίνει Adam.''απαντάω.

''Ειλικρινά περιμένεις να μην απλώσω χέρι επάνω σου για πέντε ραντεβού;''ρωτάει ενώ μειδιά.

''Ακριβώς.Περιμένω από εσένα να σεβαστείς την επιθυμία μου.''

''Τι υποτίθεται ότι θα κάνουμε πέντε ολόκληρες ημέρες Rosie;''σταυρώνει τα χέρια στο στήθος και ανασηκώνει το φρύδι του.

''Θα γνωριστούμε καλύτερα.''

''Δεν το πιστεύω ότι απαιτείς κάτι τέτοιο.Μου σηκώνεται με κάθε άγγιγμα σου.''είναι απελπισμένος λόγω της απόφαση μου, όμως δεν πρόκειται να υποκύψω.

''Τότε.''λέω καθώς ανεμίζω τον δείκτη μου επάνω στο εκτεθειμένο στήθος του.''Καλύτερα θα ήταν να αποφεύγεις την πολύ στενή επαφή μαζί μου, για το δικό σου καλό.''σέρνω το δάχτυλο μου επάνω στη σάρκα και παίρνει μία απότομη και ακανόνιστη ανάσα.

''Με σκοτώνεις.''γρυλίζει μέσα από τα σφιγμένα δόντια του.

''Θα με κάνεις πολύ χαρούμενη αν δεχτείς Adam.''χαμογελάω ευγενικά και πεταρίζω τις βλεφαρίδες μου με χάρη.

''Εντάξει.''αναπνέει βαθιά και χαμογελάω.

''Λοιπόν, ευχαριστώ για την υπέροχη βραδιά.''

''Με έναν όρο όμως.''σηκώνω ερωτηματικά το φρύδι μου.

''Όρο;''ρωτάω.

''Φυσικά, το σημερινό θα θεωρηθεί το πρώτο από τα πέντε ραντεβού.''η ανυπομονησία του με εξιτάρει.

''Εντάξει Adam, ας είναι.''τοποθετώ το κλειδί στη κλειδαριά.Ακούω τον βαρύ αναστεναγμό του και τον νιώθω να πλησιάζει πίσω μου.Οι παλάμες του πιέζουν το επίπεδο ξύλο της πόρτας, σε κάθε πλευρά των ώμων μου, εγκλωβίζοντας με.Δεν μπορώ να σκεφτώ λογικά όταν βρίσκεται τόσο κοντά.Η δύναμη της θέλησης του με ωθεί στα άκρα.Βρίσκεται αρκετά κοντά μου, γύρω μου, κλείνοντας με.Τα πάντα εκτός αυτής της ''φούσκας'' παύουν να υφίστανται, ενώ το εσωτερικό του σώματος μου είναι τεταμένο στο δικό του.Θέε μου, μυρίζει υπέροχα.Το ισχυρό πλαίσιο του προσδίδει θερμότητα και πείνα τονώνοντας την δική μου επιθυμία για εκείνον.Τον θέλω, άγρια.Το αναψοκοκκινισμένο πρόσωπο μου αγγίζει το ξύλο της πόρτας,

''Άφησε με, Adam.''ψιθυρίζω.

''Θα το κάνω, είσαι μπελάς.''δεν μπορώ να διακρίνω αν το εννοεί ή όχι.Τα χείλη του χαιδεύουν  το πίσω μέρος του αυτιού μου.Το ένα του χέρι πιέζει το στομάχι μου, τα δάχτυλα του διευρύνονται για να με κολλήσει επάνω του.Είναι τόσο ερεθισμένος όσο εγώ, η στύση του σκληρή και παχιά συγκρούεται με το κάτω μέρος της πλάτης μου.

Hopelessly Devoted To YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang