''Καλημέρα δεσποινίς, Rosie.''λέει η γραμματέας του Andrew μόλις μπαίνω στο γραφείο.
''Καλημέρα.Ο Andrew είναι μέσα;''ρωτάω ευγενικά.
''Ναι, σας περιμένει.''νεύω και μπαίνω βιαστικά στο γραφείο του.
''Επιτέλους ήρθες...''μουρμουρίζει και σηκώνεται από την καρέκλα του.
''Καλημέρα.''μουρμουρίζω.Με τραβάει από το χέρι στην αγκαλιά του και με φιλάει γλύκα στα χείλη.Δεν ανταποκρίνομαι, απλώς στέκομαι ακίνητη.
''Σου συμβαίνει κάτι;''ρωτάει απορημένος.
''Είμαι λίγο κουρασμένη...''μουρμουρίζω.
''Μην ανησυχείς, μωρό μου.Έχω ακόμα ένα ραντεβού και κατόπιν μπορούμε να πάμε στο διαμέρισμα μας...''λέει.
''Ελπίζω να μην σου πάρει πολύ ώρα...''λέω και σωριάζομαι σε μία πολυθρόνα.
''Όχι, όμως θα μπορούσες να περιμένεις στη δίπλα αίθουσα;''ρωτάει.
''Γιατί;Δεν μπορώ να καθίσω εδώ, στην πολυθρόνα;''ρωτάω.
''Όχι, Rosie.Μπορεί να είναι ιδιότροπος ο πελάτης και να θέλει ιδιωτική συζήτηση...Σε παρακαλώ.''λέει, και δεν μπορώ να αρνηθώ αυτή την παράκληση.Σηκώνομαι και παίρνω τη βαλίτσα μου.Μου ανοίγει την ξύλινη πόρτα που οδηγεί στην αίθουσα συνεδριάσεων, και σύρω τη βαλίτσα μου έως την επόμενη πολυθρόνα.Σωριάζομαι επάνω της και μου χαμογελάει ευγνώμων.
''Σε ευχαριστώ, μωρό μου...''λέει λίγο πριν κλείσει την πόρτα πίσω του.Βολεύομαι στην πολυθρόνα και κλείνω τα μάτια για να χαλαρώσω λίγο.Ακούω συνομιλίες από το γραφείο του Andrew, είναι η φωνή της γραμματέας του.Μάλλον έφτασε το ραντεβού του.
''Καλημέρα, κύριε Mayer.Παρακαλώ καθίστε.''μόνο που δεν σωριάζομαι στο πάτωμα από την βιασύνη μου να φτάσω στην πόρτα.Κολλάω αθόρυβα επάνω της και κρυφακούω.
''Θέλετε κάτι να πιείτε;''ρωτάει ο Andrew.
''Όχι, ευχαριστώ.''απαντάει ο Adam.Δεν συμβαίνει πραγματικά αυτό.Με ακολούθησε έως εδώ;Ξέρει ότι αυτός είναι ο μέλλον σύζυγος μου;Τι σκατά συμβαίνει;
''Λοιπόν κύριε, Mayer, αυτά είναι τα συμβόλαια...''λέει ο Andrew.Δεν παίρνει απάντηση από τον Adam.
''Κύριε, Mayer;''Θεέ μου, αυτός είναι ο πελάτης του;Γιατί συμβαίνει σε εμένα αυτό;Ω, σκατά!
''Κύριε, Mayer;''επαναλαμβάνει ο Andrew.Τι σκατά, γιατί δεν απαντάει;
''Συγγνώμη, αφαιρέθηκα.Τι είπατε;''ρωτάει.
VOUS LISEZ
Hopelessly Devoted To You
Roman d'amourΣε έναν κόσμο γεμάτο από πρόθυμες γυναίκες, η Rosie Carrington είναι μία πρόκληση για τον ακαταμάχητο και απίστευτα όμορφο Adam Mayer.Έναν άντρα που παίρνει ακριβώς αυτό που θέλει σε όλες τι πτυχές της ζωής.Αξέχαστη και ποτέ αρκετή, η Rosie είναι έν...