Chapter 8

17.8K 867 80
                                    

''Ερωτευμένη;''ρωτάει εξαγριωμένος.Τα μάτια του έχουν σχεδόν πεταχτεί έξω από το κρανίο του.

''Adam, ξέρω τι αισθάνεσαι.''απαντάω ήρεμη.

''Λοιπόν, ίσως εσύ να ξέρεις.Εγώ όμως όχι.''απαντάει αποφασιστικά.

''Ποιον κοροιδεύεις;Ξέρω ότι έχεις ακόμα τον πίνακα μου.Για αυτό ήσουν τόσο ήρεμος όταν ουσιαστικά πέρασα ενδιάμεσα από την απομίμηση.Και ξέρεις, όταν κάποιος προσπαθεί να αντιγράψει πιστά έναν πίνακα καλό θα ήταν να πλαστογραφεί και την υπογραφή, έχει περισσότερες πιθανότητες να μην γίνει αντιληπτός.''μειδιώ επιδεικτικά και στενεύει τα μάτια.

''Είσαι εξοργιστική, επειδή επιμένω να κατέχω τον πίνακα, δεν σημαίνει ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου.''απαντάει έξαλλος.

''Κι όμως αυτό σημαίνει.''παραδέξου το Adam.

''Που βασίζεις τα λεγόμενα σου;''ρωτάει γεμάτος περιέργεια.

''Ήσουν απόλυτος Adam, μία νύχτα.Πόσες φορές έχεις κάνει σεξ μαζί μου;Δύο, και ήσουν έτοιμος και για τρίτη.''δικαιολογήσου τώρα.

''Ήταν μία αδύναμη στιγμή.''είναι απίστευτος.

''Αδύναμη στιγμή;Με πόσες γυναίκες πριν από εμένα είχες ''αδύναμες'' στιγμές;''ρωτάω.

"Rosie..."λέει σαστισμένος.Ξέρω τι ακολουθεί, οπότε προετοιμάζομαι."...εγώ δεν...,ξέρεις, αλλά μπορώ να πω ότι....Πρέπει να φύγω.Λυπάμαι."ανακοινώνει.

"Rosie;"η απαλή, χαρακτηριστική φωνή της Candace.Βρίσκεται όρθια, πίσω μας, κοιτάζοντας με απορημένη.Στρέφει το βλέμμα της σε εκείνον.Τσουλάρα!"Adam;"είναι συνοφρυωμένη.Σηκώνομαι και στηρίζομαι στα πόδια μου.Ο Adam σηκώνεται μετά από εμένα και χαμογελάει στην Candace.Έλεος!

"Πάμε;"προτάσει τον αγκώνα του και αυτή η αντροχωρίστρα τον αρπάζει χαμογελώντας θριαμβευτικά.Μου ρίχνει ένα ΠΟΙΟΣ-ΝΊΚΗΣΕ-ΤΏΡΑ βλέμμα καθώς κοπανάει με τις γόβες της το πάτωμα, δίπλα στον Adam.Θα της ξεριζώσω το μαλλί τρίχα-τρίχα.

Έχω μάθημα εικαστικών σε λιγότερο από είκοσι λεπτά.Δεν μπορώ να συμμαζέψω τον εαυτό μου.Έφυγε με την Candace.Πραγματικά τι μπορεί να βρίσκει σε αυτή τη γυναίκα;Δεν λέω, είναι όμορφη και πολύ καλά διατηρημένη για την ηλικία της, όμως υπάρχει χάσμα γενεών μεταξύ τους.Θα μπορούσε να είναι μητέρα του για το Θεό!

''Θεέ μου.''ξεφωνώ αγανακτισμένη.Μπαίνω στο αυτοκίνητό μου με τον σπασμένο υαλοκαθαριστήρα και οδηγάω νευρική και βυθισμένη στις σκέψεις μου.Τον θέλω στο κρεβάτι μου, μόνο για εμένα.

Hopelessly Devoted To YouWhere stories live. Discover now