Chapter 20

18.1K 753 87
                                    

Είμαι ενθουσιασμένη για το ταξίδι.Επιτέλους λίγη ξεκούραση.Ακύρωσα τα μαθήματα της επόμενης και της μεθεπόμενης, όπως και το ραντεβού μου με την Elise, θα το ανανεώσω όταν επιστρέψουμε.Ήρθε η στιγμή για διακοπές, άλλωστε βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού με τις ζέστες να αυξάνονται όλο και περισσότερο.Η Ιταλία είναι μια απόδραση ότι πρέπει!Ανυπομονώ να κολυμπήσω στα κρυστάλλινα νερά της Μεσογείου.Το τζιν πουκάμισο μου ανεμίζει από το αεράκι καθώς περπατάω στον αεροδιάδρομο για να επιβιβαστώ στο αεροπλάνο.Έχω ευρωπαικό αέρα, τζιν πουκάμισο, τζιν παντελόνι, και καφέ ψηλοτάκουνα πέδιλα.Ότι πρέπει να ταξίδι.Ανεβαίνω προσεκτικά τη σκάλα του αεροπλάνου με τον Adam να ακολουθεί, προσκολλημένος επάνω μου.Είναι ασυνήθιστα παράξενος σήμερα.Δεν φαίνεται και τόσο ενθουσιασμένος.Είναι λιγομίλητος και απόμακρος από εχθές το βράδυ.

''Καλημέρα, δεσποινίς.''μία κομψή αεροσυνοδός ελέγχει το εισιτήρια μας.

''Καλημέρα.''αποκρίνομαι.

''Πρώτη θέση.Περάστε από εδώ παρακαλώ.''λέει.Την ακολουθούμε στον διάδρομο ωσότου φτάνουμε στις θέσεις μας.

''Αυτές οι δύο θέσεις είναι δικές σας.''μας ενημερώνει η αεροσυνοδός.Θέλω απεγνωσμένα τη θέση δίπλα από το παράθυρο όμως ο Adam είναι ήδη μισό καθισμένος σε εκείνη.Έχω ταξιδέψει άπειρες φορές με αεροπλάνο, όμως ποτέ δεν χορταίνω τη θέα.Είναι απλά μαγευτική.

''Θέλεις τη θέση μου;''ρωτάει κάπως νευρικά.

''Ναι, πολύ!Είσαι σίγουρος;''ρωτάω ενθουσιασμένη.

''Ναι, είμαι εντάξει.''σηκώνω τους ώμους και βολεύομαι στο κάθισμα.Κοιτάζω έξω από το παράθυρο, σε μερικά λεπτά το έδαφος της Νέας Υόρκης θα είναι παρελθόν.Αχ!Πόσο χαίρομαι!Ο Adam κάθεται δίπλα μου.Φοράει τη ζώνη του αμέσως και κολλάει την πλάτη του επάνω στο κάθισμα.Τι σκατά;Δεν έχουν επιβιβαστεί καν όλοι οι επιβάτες...

''Adam είσαι σίγουρα καλά;''ρωτάω κοιτάζοντας ερωτηματικά τη ζώνη.

''Ναι, μου αρέσει να ταξιδεύω με ασφάλεια.''απαντάει και καθαρίζει το λαιμό του.

''Τέλος πάντων.''παρατηρώ τον κόσμο που επιβιβάζεται, όταν μπαίνει και ο τελευταίος επιβάτης η χαρά μου δεν περιγράφεται.Η αεροσυνοδός σφραγίζει την πόρτα και χαμογελάω πλατιά.

''Σκατά.''μουρμουρίζει ο Adam.

''Τι έγινε;''ρωτάω.

''Εεε...Νομίζω πως ξέχασα να απενεργοποιήσω το κινητό μου.''λέει.

Hopelessly Devoted To YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang