Chapter 4

18.6K 927 52
                                    

Προσεγγίζει και χαιδεύει με τον αντίχειρα του κατά μήκος της γραμμής της κλείδας μου.Εκπνέω ένα ενιαίο απαλό βογκητό.Τα μάτια του καρφώνονται στιγμιαία επάνω στα χείλη μου, και νομίζω ότι πρόκειται να με φιλήσει, σίγουρα δεν θέλω να με φιλήσει, γαμώτο μου, γιατί δεν με έχει φιλήσει ακόμα;Η γωνία των χειλιών του στραβώνει σε ένα χαμόγελο καθώς κλίνει το σώμα του πιο κοντά σε εμένα.Αναπνέω την καθαρή μυρωδιά της κολόνιας του, είναι ένας μεθυστικός συνδυασμός από βανίλια και μανταρίνι.Απομακρύνει μία τούφα από το πρόσωπο μου και αναρωτιέμαι γιατί δεν έχω λιποθυμήσει ακόμα.Φυσικά το σώμα μου έχει πλήρη επίγνωση.Το δέρμα μου, ο παλμός μου.Φλέγομαι, κάθε μικροσκοπική τρίχα στα χέρια και το πίσω μέρος του λαιμού μου είναι όρθια.Είναι η δύναμη του αισθησιασμού, βέβαια το συναίσθημα γίνεται ολοένα και πιο έντονο ανάμεσα στα μπούτια μου.

''Ταλαντεύεται κάτι στο μυαλό σου, Rosie;''μπορώ να διακρίνω το πείραγμα στη φωνή του.Με ενοχλεί το γεγονός ότι είναι τόσο προφανές πώς αισθάνομαι.Αντλώ θάρρος από την υπερβολική σαμπάνια που έχω καταναλώσει, τον κοιτάω κατευθείαν στα μάτια και ξεστομίζω τη φράση.

''Εσύ, Adam.''τα χείλη του ανοίγουν ελαφρά από την έκπληξη, όμως ανακτά τον εαυτό του γρήγορα.

''Χαίρομαι που το ακούω.''δεν δίνω ιδιαίτερη προσοχή στα λόγια του.Είμαι επικεντρωμένη στο στόμα του, είναι πανέμορφο, ευρύ και αισθησιακό.Κάνει ένα βήμα πιο κοντά μου και η ένταση ανάμεσα μας κορυφώνεται.Σχεδόν μπορώ να δω τις σπίθες.

''Θα πρέπει να ξέρεις Rosie, ότι πριν να τελειώσει η νύχτα, θα σε έχω φιλήσει.''εκπνέω.

''Ω''δεν είναι είμαι σίγουρη αν η λέξη που μόλις τώρα βγήκε από το στόμα μου, δηλώνει έκφραση, έκπληξη, ή συναίνεση.Αναρωτιέμαι πώς θα αισθανόμουν τα χείλη του επάνω στα δικά μου, την γλώσσα του να αιχμαλωτίζει την δική μου, το σώμα του να γίνεται ένα με το δικό μου.

''Χαίρομαι που ανυπομονείς για την στιγμή.''ψιθυρίζει επάνω στα χείλη μου.Η σεξουαλική ένταση ανάμεσα μας είναι αδιαμφισβήτητη.

''Δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα.''δεν μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου την συγκεκριμένη χρονική στιγμή.Το φιλί θα είναι μόνο η αρχή σε ότι ακολουθήσει.

''Αντίθετα, εγώ πιστεύω ότι είναι μία από τις καλύτερες ιδέες μου.''μειδιά και ανυψώνω το βλέμμα στον ουρανό.

''Έχω να σου κάνω μία πρόταση Rosie, όμως αργότερα.Είμαι σίγουρος ότι σε ενδιαφέρει.Για την ώρα θα επιστρέψουμε στην γκαλερί, μέχρι να είσαι έτοιμη να φύγουμε.''να φύγουμε;Δεν νομίζω να πιστεύει ότι θα φύγουμε μαζί.Δεν υπάρχει καμία περίπτωση, χρειάζονται τουλάχιστον πέντε ραντεβού πριν ενδώσω.

Hopelessly Devoted To YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora