***Warning: Spare panties are needed...you're welcome.***
.
.
.
.
.
.
''Είμαι τόσο μεθυσμένη.''μουρμουρίζω καθώς ξεκλειδώνω την πόρτα του διαμερίσματος μου.
''Δεν εκπλήσσομαι.''απαντά μία γνώριμη φωνή.''Ίσως θα έπρεπε χαλαρώσεις με το αλκοόλ.''κλείνω στιγμιαία τα μάτια μου.
''Ίσως.''λέω.Γραπώνω το ξύλο της πόρτας του διαμερίσματος και κάνω μία απότομη στροφή για να αντικρίσω τον Adam.Κουνάει αποδοκιμαστικά το κεφάλι του και χαμογελάω αχνά.
''Λοιπόν σε ευχαριστώ που με συνόδευσες μέχρι επάνω.''γέρνω το κεφάλι μου επάνω στο ξύλο της πόρτας και χαμογελάει.
''Ευχαρίστηση μου, όμως έχω ένα προαίσθημα ότι αύριο το πρωί δεν θα θυμάσαι τίποτα.''στη θέση σου Adam δεν θα ήμουν τόσο σίγουρη.Πώς είναι δυνατόν να μην θυμάμαι τίποτα;
''Αν ανησυχείς για την πρόταση σου, να είσαι σίγουρος ότι είναι εντυπωμένη στα βαθύ του μυαλού μου.''σηκώνει το φρύδι του και τα χείλη του στραβώνουν σε ένα χαμόγελο.
''Χαίρομαι, λοιπόν καληνύχτα Rosie, προσπάθησε να μην τραυματίσεις τον εαυτό σου.''υψώνω το βλέμμα και γραπώνω τον Adam από τον γιακά του πουκαμίσου του.Προτάσσοντας τα στήθη μου, συγκρούομαι με το στέρνο του και κολλάω τα χείλη μου επάνω στα δικά του.Τυλίγει τα μπράτσα του γύρω από την μέση μου και ανταποκρίνεται αμέσως στο αισθησιακό φιλί.
''Πρέπει να φύγεις.''μουρμουρίζω και τοποθετώ τις παλάμες μου επάνω στο στήθος του.
''Με δυσκολεύεις Rosie.''χαμογελάει επάνω στα χείλη μου και οι κρόταφοι μας ενώνονται.
''Κάνω ότι καλύτερο μπορώ.''μουρμουρίζω.
''Τα πας περίφημα.''χαχανίζω και κάνω ένα βήμα πίσω.
''Θέλω να σε ξανά δω.''η φωνή του είναι χαμηλή και αισθησιακή.
''Και εγώ θέλω να σε ξανά δω.''είναι αλήθεια, θέλω.Απεγνωσμένα.
''Δέξου Rosie.''είναι παράκληση αλλά και απαίτηση.
''Αύριο θα έχεις την απάντηση σου.Τώρα φύγε.''χαχανίζω και τον σπρώχνω.
''Εντάξει, εντάξει.Τα λέμε αύριο.''γέρνω το κεφάλι μου επάνω στο ξύλο της πόρτας και τον παρακολουθώ, με ένα πλατύ χαμόγελο να χώνεται στον ανελκυστήρα.Λίγο πριν κλείσουν οι πόρτες, ρίχνει ένα τελευταίο βλέμμα προς το μέρος μου ''Θα περιμένω με ανυπομονησία για την απάντηση σου Rosie.'' οι πόρτες κλείνουν και εξαφανίζεται.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hopelessly Devoted To You
RomanceΣε έναν κόσμο γεμάτο από πρόθυμες γυναίκες, η Rosie Carrington είναι μία πρόκληση για τον ακαταμάχητο και απίστευτα όμορφο Adam Mayer.Έναν άντρα που παίρνει ακριβώς αυτό που θέλει σε όλες τι πτυχές της ζωής.Αξέχαστη και ποτέ αρκετή, η Rosie είναι έν...