| 6 |

6.1K 399 52
                                    

   "J-jungkook! Senin ne işin var burda?"
   "Senin ev arkadaşınım işte. İnsan böyle mi karşılar. Hiç yakıştıramadım."
  

  Ben ona şaşkın şaşkın bakarken o kollarını göğsünde birleştirmiş gözlerime odaklanmıştı.

   "Benden mi hoşlanıyorsun sen?"
   "N-ne? Saçmalama Jungkook."
   "Hayır yani beni her gördüğünde gözlerinle yiyorsun da o yüzden sordum. Neyse iyi geceler ev arkadaşım. Yarın okul var erken kalkmam lazım. Sabah görüşürüz."

  Diyip gitti. Bende bir yandan şaşkınlığımı üzerimden atmaya çalışırken bir yandan da lacivert pijamamı giyinmeye başlamıştım.

 Bende bir yandan şaşkınlığımı üzerimden atmaya çalışırken bir yandan da lacivert pijamamı giyinmeye başlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  
  Gün içinde çok yorulduğum için susamıştım ve karnım da guruldamaya başlmıştı. Odamdan çıkıp Jungkook'un odası olduğunu düşündüğüm kapıyı tıklattım. Kısa süre sonra kapının açılmasıyla gözleri yarı kapalı olduğu halde yakışıklılığından gram eksilmemiş olan bir adet Jungkook gördüm.

   "Şey.. acıktım da sandviç yapcaktım ister misin diye sormaya geldim."
   "Olur. Sen git mutfağa ben geliyorum."

~~Jungkook'un ağzından

  Kapıda Mi Cha'yı gördüğümde onu öpmemek için kendimi zor tuttum. Çünkü aşırı tatlı duruyordu. Sandiviç isteyip istemediğimi sorduktan sonra onu onaylayıp gönderdim. Lavaboda saçlarımı biraz düzene soktuktan sonra ben de mutfağa indim. Kapıdan çaktırmadan bakmaya başladım. Özenle sandiviç yapmaya devam ediyordu. Yüzünü tam göremesem bile dayanamıyordum artık. Yavaşça arkasından yaklaşıp aramızda çok az mesafe kalınca durdum. Beni farketmiş olacak ki yutkundu. Onun bu tepkisiyle gülümserken Mi Cha yavaş yavaş bana döndü. Aramızdaki mesafeyi fark edince geri gitmeye çalıştı ama tezgahtan dolayı başarılı olamadı. Göz teması kurmadan konuşmaya başladı.

   "J-jungkook napıyorsun?"
   "Napıyor muşum?"
   "Ç-çok yakınsın."

  Dediği sözün ardından gözlerini gözlerimden kaçırarak elleriyle bedenimi ittirmeye çalıştı ama başarılı olamadı. Bende daha fazla yaklaştım. Aramızdaki mesafe iyice azalmıştı. Bende daha fazla dayanamadım ve belinden tutup kendime bastırdım. Gözleri daha fazla büyürken gülümseyip konuşmaya başladım.

  "Çok mu heyecanlandın? Kalbin ağzında atıyor sanki."

  Söylediklerime karşı daha kızarıp elleriyle yüzünü kapattı. Bunu yapınca daha tatlı olmuştu.

   "Jungkook lütfen çekil."

  Dediği yapıp çekildim. Ellerini yüzünden çektiği an beni saatlerce kendine çeken dudaklarına yapıştım. Muhtemelen o kocaman olmuş gözleriyle bana bakıyordu. Ama ben halimden memnun olduğum için gözlerimi kapatmıştım. Mi Cha öpüşüme karşılık vermeyince çekildim. Ardından tekrar dudaklarına yöneldim ama heyecanını arttırmak adına yavaş hareket ediyordum. Gözlerimde olan gözlerini yavaşça dudaklarıma indirince tekrar öpmeye başladım. Bu sefer o da karşılık verdi.

~~Mi Cha'nın ağzından

  Jungkook beni öptükten sonra sandiviçi yemeden koşarak odama girip kapıyı kilitlemiştim. Karnımın guruldamasına aldırmadan uyumuştum. Sabahta onunla karşılaşmamak için evden erken çıkmıştım. Şuan okulda akşamdan kalan karın guruldamasını dindirmek adına kantinden simit almıştım. Sırama oturup yemeye başlamıştım. Yanıma Jungkook oturunca istemsizce gerildiğimi hissettim. Yerimde kıpırdanınca Jungkook'un bakışlarını bana çevirdiğini hissettim. Ortamdan daha doğrusu ondan biraz olsun uzaklaşmak için lavaboya doğru gittim. Kapıyı kapatıp aynada kendimi incelemeye başladım. Kapının açılmasıyla Jungkook'u gördüm. Bileğimden tutup kabinlerin birine girip kapıyı kilitledi. Küçücük kabinde onun güçlü bedeniyle kapı arasında sıkışmıştım. Jungkook kulağıma yaklaşıp

   "Kızlar gelirse diye girdim kabine. Ünümü kız lavabosuna girdi diye yaymak istemiyorum." Diye fısıldadı.

  Ben orda Jungkook'a olan bu yakınlığımdan dolayı domates olmaya adım adım ilerlerken o bu durumdan gayet memnun görünüyordu.

Hikayeyi beğeniyor musunuz? Sizce sonraki bölümde olaylar nasıl gelişecek? Satır arası yorum falan yaparsanız sevinirim. Unutmadan kontrol ettikten sonra atmaya çalışıyorum ama eğer hatamı görürseniz şimdiden özür dilerim. 안녕!

HIGHBROW || JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin