| Özel Bölüm |

2.2K 133 20
                                    

  "Mi Cha! Güzelim geç kalıyoruz hadi." Oflayarak gitme diye haykıran yatağımdan ayrılıp banyoya gittim.

  "Mi Cha!"

  "Ay! Kalktım banyodayım." Jungkook'un tekrar mutfağa gittiğini anlayınca banyoda elimi yüzümü yıkayıp siyah kazağımı, siyah şortumu ve dizlerime kadar gelen siyah çorabımı giyindim. Tabi kazağın uzunluğundan şort giymemişim gibi duruyordu.

  Saçlarımı tarayıp dudaklarımı renklendirdikten sonra mutfağa gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Saçlarımı tarayıp dudaklarımı renklendirdikten sonra mutfağa gittim. Jungkook beni baştan aşağıya süzdükten sonra yanıma geldi.

  "Bebeğim giyinmeyi unutmuşsun. Hadi çık giyin gel geç kalıyoruz."

  "Birincisi giyindim. İkincisi tatile gidiyoruz zaten nereye geç kalabiliriz ki?" Valizimi kapının önünden alıp ayakkabımı giyindim. Arabanın yanına gidip Jungkook'u beklemeye başladım. O da çok geçmeden yanıma geldi. Elindeki deri ceketi bacaklarımı kapatacak şekilde belime bağladı. Zaten çoraptan dolayı bir karış yer gözüküyor neyi kıskanıyorsa. Bağladığı ceketi çözüp Jungkook'a geri verdim.

  "Bebeğim zaten arabayla gideceğiz sen dışında kimse görmeyecek." Jungkook gözlerini dudaklarıma çevirip yakınlaşmaya başladı. Sırtımı arabaya dayayıp belimden tuttu. Yavaşça dudaklarıma yakınlaşıp benden onay bekledi. Gözlerimi kapatıp Jungkook'un ensesinden tutup kendime çektim. Her yumuşak dudaklarını kendiminkilerle buluşturduğumda kendimi bulutların üstünde hissediyordum. Tarif edilemez bir histi. Jungkook benden ayrılıp göz kırptı. Kime kur yapıyor bu saf?! Sensin saf, yunan tanrısı gibi çocuk gerizekalı. İç sesime hak verip arabaya bindim.

  "Kookie.. şarkı açar mısın?" Jungkook dediğim şeye gülüp önüne döndü. Radyoya uzanıp uykumu getirecek bir şarkı açtı. Gözlerimi kapatıp başımı cama yasladım.

  "Mi Cha.. bebeğim uyan geldik." Gözlerimi kırpıştırarak açtığımda karşımda denizi görmemle hayranlıkla bakmaya başlamıştım. Arabadan inip denizin kıyısına doğru koşmaya başladım. Kıyafetlerimi umursamadan denize girdim. Arkamdan Jungkook gelip sarıldı. Kafasını boynuma gömüp kollarını karnımda birleştirdi. Ben de ellerimi onun ellerinin üstüne koydum.

  "Seni seviyorum."

  "Seni seviyorum."

.

.

.

  Özel bölüm isteyenler olmuştu. Biraz saçma oldu ama olsun. En sonunda birbirlerini sevdiklerini söylemeleri çok tatlı oldu bence 😍😍 Ve umarım diğer kitabım da hak ettiği değeri görür ve okunmaları en kısa zamanda artmaya başlar 🤗

 



HIGHBROW || JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin