Ahn Jin, Hye Jae ile barışmıştı. Hye Jae'nin ameliyat masraflarını karşılayabilecek tanıdığı olduğu için Ahn Jin ve annesi ile Amerika'ya tedavi için gitmişlerdi. Yaklaşık iki gün oluyordu.
Hye Jae aslında iyi bir kızdı, yani sanırım öyleydi. Hala niye Kook'u öptüğünü bilmesem de şuan bana iyi davranıyor. Ya bilmiyorum.. yani.. sevgilinizi biri öpüyor ve eski sevgilisiyle barıştıktan sonra öptüğü kişinin sevgilisine iyi davranmaya başlıyor.. tuhaf değil mi?
"Mi Cha? İyi misin?"
"Evet."
"Yalan söylediğin apaçık ortada.. anlat hadi, dinliyorum."
"Hayır, cidden iyiyim. Teşekkür ederim."
"Mi Cha.. çok resmi konuşuyorsun. Bir şeyler olduğu belli, ben eski Mi Cha'yı istiyorum. Hani şu yanında olmama rağmen beni düşünüp sırıtan kız var ya.. hah işte o." Uzun süreden sonra ilk defa gülümseyince Jungkook da gülümsedi."Hye Jae'yi düşünüyorsun değil mi?.. onu dert etme. Cidden beni öptüğünden dolayı böyle karamsarsan o beni öperken gram bir şey hissetmedim. Sen benim için değerlisin.. belki çok klişe olucak ama hiçbir kız senin yerini alamaz. Ciddiyim. İnanmıyorsan öp?"
"Fırsaçtı." O gözünü kapatmış öpmemi beklerken dudaklarına hafifçe vurup güldüm."Bugün beden dersinde basketbol oynayalım mı? Özlemişsindir.."
"Yüzme havuzuna gidip oturalım bence? İstersen tabi.."
"Olur havuza da girceksek seninle?"
"Yüzme bilmiyorum."
"Ben seni tutarım."
"Suya fobim var."
"Daha ne kadar sallıycaksın?"
"Olsun.. yine de yüzemeyiz."
"Niye?"
"Yanımda senin gibi biri varken sence bu mümkün mü?"
"Yaa niye öyle diyorsun? Ben durup durup seni öpmeye falan mı çalışıyorum da öyle diyorsun."
"Tabi canım hiç öyle şeyler demezsin sen(!)" Jungkook ayaklanıp elini uzattı."Hadi karar ver basket mi havuz mu?" Elini tutup bende kalktım ve beden dersinin başında toplanmamız gereken yere doğru yürümeye başladık.
"Sanırım basket daha iyi."
"Tamam. İddia'ya girmek ister misin? Korkuyorsan bir şey diyemem tabi." Aklınca beni kışkırtıyor ukala şey!
"Tamam girelim. Ama bir şartım var. İddia sonucunda birbirimize ne yaptırcağımızı söylemek yok! Tabi korkuyorsan bir şey diyemem!" Kıkırdayıp vereceği tepkiyi beklemeye başladım.
"Kabul!"
Basketbol oynamıştık ve koyduğum kurala lanet olsun kaybettim. Ve şuan aşırı derecede korkuyorum.
"Hazır mısın Mi Cha? Korkuyor musun?"
"Korkmuyorum." Tabi ki yalan söylüyorum saçmalamayın."Ben seni istediğim zaman öpebilirim ama sen öpemezsin."
"Off tamam."
"Üzüldün mü?"
"Senin beni istediğin zaman öpebileceğinden korkmaya başladım sadece." Kollarını belime dolayıp kendine çekti."Korkma bebeğim benden zarar gelmez." Göz kırpıp tavşan dişleriyle gülümsemeye başladı. Korkmadım değil ama etkilendim. Aşırı yakışıklı duruyor.
"Mesela şuan seni öpmek istesem.. öpemez miyim?" Bu dediğime karşılık tepkisi yutkunma oldu. Çok tatlı duruyor. Onu kızdırmak istediğimden değil şuan cidden öpmek istiyorum. Dudaklarını yalayıp gözlerini dudaklarıma çevirdi.
"Dediğim şeyi değiştirebilir miyim?"
Kabul ediyorum bu bölüm biraz saçma oldu ama finale yaklaşıyoruz gibi o yüzden olayları nasıl geliştireceğime karar veremiyorum.
Ve yeni hikaye yazmaya başladım. Final yapar yapmaz birinci bölümü atarım. Tahmin edin hangi üye var bu hikayede. Yorum olarak yazın bakalım kaç kişi doğru tahmin edebilecek?SINIR → 130 Okunma 45 Yorum
+ 30 OY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIGHBROW || JJK ✔
Fanfiction"O kısa boyunla mı basketbol oynayacaksın?" . . . 2017.10.20 Fan Fiction #749 2018.02.16 Fan Fiction #711 2018.02.18 Fan Fiction #754 2018.02.20 Fan Fiction #734 2018.02.20 Fan Fiction #845 2018.02.26 Fan Fiction #494 2018.03.08 Fan Fiction #444 2...