- Biztos rendben leszel? - néz rám Edu, öcsém egyik legjobb barátja, miközben végig mér.
- Amíg nem kell úton- útfélen valamibe bele botlanom, akkor igen. - nézek rá, majd megölelem.
- Amint leszállt a gép, hívj minket, hogy tudjuk minden rendben. - szólal meg Ákos is, öcsém másik jó barátja.
- Oké srácok, nyugi. - nézek körbe.- Minden rendben lesz.- Vigyázok rájuk. - néz rám barátnőm Petra is, akivel szoros barátságot ápolok, azóta, hogy találkoztunk öcsém házában, mert a barátja elrángatta.
- Ez csak egy nyaralás. - nézek végig mindenkin.
- Csak ígérd meg, hogy vigyáztok magatokra. - néz rám kisöcsém is, én pedig átölelem.
- Nem lesz semmi baj, Bence. Nyugodj meg. - adok puszit arcára, majd elengedem, épp időben, hiszen akkor fut be Zsóka.
- Ugye nem késtem? - néz ránk kétségbeesetten, én pedig megrázom a fejem.
- Egy percet se, még mi is elköszönünk mindenkitől.
- Minden rendben lesz, prücsök. - veszi fel Bence Teót, majd beszélni kezd hozzá.
- Tudom, Anya azt mondta, Apa fentről fog vigyázni ránk, de csak éjszaka láthatjuk, hogy ott van fent, mert nappal nem látszanak a csillagok. Azt mondta mindegyik csillag vigyáz valakire. - magyarázza nagy erőfeszítésekkel, nekem pedig összeszorul a szívem.
- Hé, jól vagy? - szorítja meg kézfejem Petra.
- Persze, csak hiányzik. Nagyon hiányzik. - sóhajtok nagyot, majd kicsordul pár könnycsepp a szememből, amik végigcikáznak arcomon.
- Oké, srácok. Felszállásra felkészülni. - szól hangosan Zsóka, majd elrángat.
- Köszönöm. - nézek rá hálásan.- Tudom, hogy nem tudtál volna még egy percet eltölteni köztük.
- Biztos nem. Legalábbis nem úgy, hogy tartom magam. De meg kell várni Vikit is, mert nélküle sehova nem megyek. - mosolygok rá Zsókára, ő pedig bólint.
- Meg leszel a bátyussal? - fordulok Teó felé, aki bólint egy aprót, majd keresztapja nyakába fúrja a fejét.
- Bemutatom Miss Aliennek, vele még nem találkozott. - mesél, majd Bencéhez fordul, és heves magyarázásba kezd. - Van egy idegenem, képzeld beleköltözött a plüssömbe, és beszélgetünk meg minden. A múltkor még azt is elárulta, hogy lány.
- Nahát, mindenképpen be kell engem is mutatnod neki. - mondja Teónak.
- És Anya? . néz rám.- Hmm? - nézek felé.
- Megmutathatom Apa csillagát? - kérdi nagy szemekkel, nekem pedig könnybe lábadnak a szemeim.
- Hát persze szívem. Akinek csak szeretnéd. - próbálkozok rámosolyogni, de ez nem nagyon jön össze.- Ne sírj, nem szeretem ha sírsz. - nyújtja felém Teó kezecskéit, majd átveszem, ő pedig megölel.
- Csak hiányzik az apukád. - simogatom hátát.- Engedjük Anyát, hadd menjen. - venné vissza Bence Teót.
- Nem, előbb adok neki puszit. - mondja, majd apró kezei közé veszi arcom, és mindenhova puszit ad. - Most már megyek, de csak Eduhoz.- Na gyere manó. - szólal meg az említett, majd átveszi kislányom.
- Megjöttem, mehetünk. - fut felénk Viki, miközben bőröndjét is rángatja maga után.
- Akkor búcsúzzon el mindenki mindenkitől. - mondja Petra, majd a fiúkhoz fordul. - Csá.
- Ez gyors elköszönés volt. - nevetek fel, és érzem, hogy egyre többször tudom kiverni egy rövidebb időre Mátét a fejemből.
- Vigyázz rá nagyon. - mondom Bencének, miközben kislányom feje búbjára adok puszit, aki még mindig Edu kezében pihen.- Vigyázz magadra Mami. - mondja Teó, majd ad még egy puszit, majd fülem odahúzza a szájához. - Vigyázz a Vikire is. Néha nem tud viselkedni.
- Majd figyelek rá. - suttogom vissza neki, ő pedig elégedetten bólint.
- Na mit beszéltetek? - kérdi Bence, én pedig rábóllintok.
- Ez a mi titkunk. - mondom, majd úgy teszek, mint aki kulcsra zárja a száját, majd eldobja a kulcsot.
- Így van. Anya soha nem árulna el engem. - mondja Teó is, majd a kisujját nyújtja felém.
- Esküszöm. - akasztom össze a saját kisujjam az övével.
- Na menjünk, mert lekéssük a gépet. - mondja Petra, majd megfogja bőröndöm, és azt is húzni kezdi.- Ezeket előbb adjuk fel. - mondja Zsóka, majd a pult felé veszi az irányt. Minden gyorsan elintézünk, így már csak a gépre várunk. Szerencsére, arra sem sokat, hiszen perceken belül befut, mi pedig arra vesszük az irányt.
- Irány Ibiza. - szól Viki, majd megfogja kezem. - Az út a felejtéshez, a megbocsátáshoz, és az elengedéshez.
Ma van Izabella testvérének születésnapja, így ennek alkalmából kiteszem az új részt!
Isten éltessen Batik Bence!!❤❤❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Rabul Ejtve
FanfictionBatik Izabella élete tökéletes volt, míg nem egy napon súlyos tragédia történt vele. Soha nem akart az élettől semmit, csak egy boldog és szerető családot. De egy hibás döntésért nagy árat fizetett. Öccse Gergő Németországban él, így Izabella hozzá...