*Szalai Ádám szemszög*
Sosem féltem még ennyire, mint most, hogy látom Izabellát véresen és eszméletlenül, miközben a mentősök éppen próbálják újra éleszteni. Vajon mi történik vele? Mit érezhet? Érez egyáltalán valamit? Hirtelen egy apró kéz érinti meg a kezem, én pedig azonnal ránézek.
- Ugye jól lesz? Nem akarom őt is elveszíteni. - kérdi Teó, én pedig lehajolok, és kezeim közé fogom apró testét.
- Nem lesz semmi baja. Egy hét múlva már csak beszélünk róla. Megígérem. - mondom.
- Sírsz. És ez azt jelenti, hogy nagy a baj. - mondja, majd letörli arcomról a könnyeket, amelyekről én nem is tudtam. Látom, ahogy az ő szemében is könnyek jelennek meg. Erősnek kell maradnom. Bell is ezt akarná, hogy legyek erős a lánya miatt.
- Biztos füst ment a szemembe. - mondom, majd kipislogom a többit, amik elhomályosítják a látásom.- Veled szeretnék maradni. - mondja, majd fejét nyakhajlatomba fúrja.
- Rendben. - mondom, közben pedig megérkezik mellénk egy mentős is.
- Önök a hölgy családja? - kérdi, én pedig bólintok. - Kórházba kell sürgősen szállítani. Ha gondolják jöhetnek önök is.
- Meg lehetne oldani, hogy magán kórházba vigyük? - kérdem, hiszen muszáj, hogy olyan kezelje, aki komolyan is veszi a munkáját, mert sajnos sokan nem teszik, és ha ennek ára van, akkor én boldogan fizetek, amíg Izabella jól nem lesz.
- Természetesen. A Swiss Prémium vagy a Róbert Károly? - kérdi.
- Nekem teljesen mindegy, csak magán klinikára kerüljön. - mondom, ő pedig bólint egy aprót. Hallom, ahogy egy helikopter közeledik. Amikor felnézek észreveszem, hogy sárga, és felénk repül.
- Ennyire komoly a baj? - nézek a mentőorvosra, aki alig láthatóan bólint még egyszer.
- De próbáljuk stabilizálni a hölgy állapotát, amennyire csak tudjuk. - mondja.- Köszönöm. - suttogom, ő pedig elmegy, hogy beszélhessen a helikopter orvosával.
- Jöjjenek. - kiabál nekünk a pilóta, én pedig kezemben Teóval elindulok a gép felé.
- Miért jöttek ezek a bácsik? - kérdi Teó halkan.
- Hogy Anya gyorsabban egészséges legyen. - válaszolok halkan. Látom, ahogy egy apró, ám mégis hatalmas könnycsepp végig gurul arcán, amit én csak lepuszilok. - Minden rendben lesz manó, ezt megígérem.- Remélem be is tartod. - mondja, én pedig bólintok, a mai napon sokadszorra. Beülünk a gépbe, majd a mentőorvos megkér minket, hogy Teó szálljon le az ölemből, és üljön át egy másik helyre, de ő nem akar mozdulni mellőlem.
- Nem lesz semmi baj, majd szorosan fogom. - mondom, és becsatolom kettőnket. Maximum egy 10 percet repülhetünk, amikor a kórház tetején landol a gép. Elfelejtek mindent, és csak az kezd el a fejemben járni, hogy mi van ha már el is késtünk. Gyorsan előkapom telefonom, majd írok egy SMS-t Bencének, hogy hova jöttünk, majd el is rakom. Hívtam már, és ő értesített mindenkit, aki Izabella családjához tartozik. Folyosóról folyosóra érünk, és én már el is vesztem a helyérzékem, így fogalmam sincs, hogy a labirintus melyik részében vagyunk, de nem is érdekel. Egyszer csak egy nővér áll elénk.
- Ide már nem jöhetnek be, kérem foglaljanak helyet. Ha bármit tudunk értesíteni fogjuk önöket. - mondja, majd becsukja maga mögött az ajtót, mi pedig Teóval helyet foglalunk a váróban.
- Nem vagy éhes vagy szomjas? - nézek a kislányra, de ő csak a fejét rázza. Felmászik az ölembe, és mellkasomra hajtja a fejét. - Itt vagyok szívem. Vigyázok rád.
- Az anyukámra vigyázz. - mondja, majd sírni kezd. Megölelem, és szorosan tartom. Sosem voltam még így egyedül egy kisgyerekkel, aki sír, így nem tudom mit kéne tennem. Lassan ringatni kezdem ülve, és puszilgatom.- Jajj kicsikém. - jön felénk egy idősebb nő. - Gyere ide.
- Nem akarok. Az Ádámmal maradok. - mondja Teó, a hölgy pedig bólint.
- Berta Julianna. Izabella édesanyja. - nyújtja felém kezét.
- Szalai Ádám. Izabella egy barátja. - mondom, majd kezet rázok vele.
- Mond el a Nagyinak, hogy bele szerettél Anyába, és hallottam, amikor azt mondta igazam van. Ő is szeret téged. - szólal meg halkan Teó, majd visszafészkeli magát az ölembe.- Mi van vele? - fut be Bence is, én pedig ránézek, de szemeim ismét kezdenek megtelni könnyekkel.
- Nem tudom. - suttogom, és látom, ahogy benne is megtörik valami, hiszen mégis csak a testvéréről van szó.
- Teó, gyere menjünk el venni valami kaját. - mondja Juli, majd megfogja Teó kezét.
- Hozunk neked is egy csokit. - néz rám Teó, én pedig bólintok.
- Köszönöm, kicsi. - adok puszit végül arcára. Amikor hallótávolságon kívűl érnek, halkan szólalok meg.- Rettegek. Rettegek attól, hogy elveszíthetem. Hiszen, csak most vallotta be, hogy ő is szeret, és nem egyoldalú ez a dolog. És máris el kell veszítenem? Én abba belehalok. - mondom, majd eddig elnyomott érzelmeim mind a felszínre robbannak, és sírva fakadok. Hiába mondják azt az emberek, hogy ez nem férfias, egyszerűen nem érdekel. Látom, ahogy megáll mellettünk egy hölgy, én pedig felnézek rá.
- Ha gondolja bekísérem önt vagy önöket hozzá. Sikerült végre stabilizálni az állapotát, de azt sajnos nem tudom megmondani, hogy mikor fog felébredni. - világosít fel minket. - Eltörött több bordája, a lábai másodfokú égési sérüléseket szerzett, és agyrázkódása is volt. Kötelességem önöket tájékoztatni, hogy az amnézia veszélye fent állhat. Jöjjenek utánam, elkísérem önöket a szobájához.
Szótlanul követjük a doktornőt, aki kivezet minket a folyosóra, ahol Teó és Julcsi is tartózkodnak.- Hova mentek? - fordul felénk.
- Anyához. Gyere. - mondom, ő pedig már fut is kezeim közé. Halkan folytatjuk tovább utunkat. Megáll egy kórterem ajtaja előtt a doktornő.
- Itt fekszik. De figyelmeztetem önöket, hogy nem a legszebb látvány. És szükségem lenne arra az emberre is, aki majd a számlákat fogja fizetni. - szólal meg.
- Ha megnéztem, és beszéltem hozzá egy picit, akkor megkeresem doktornő. Én fizetem a számlát. - szólalok meg.- Akkor te mész be elsőnek. - szólal meg Bence, és épp akkor érnek be Vikiék is.
- Mondjátok már mi van vele. - kezd el kiabálni. Hagyom őket, és belépek a szobába Teóval a kezemben.
- Biztos itt akarsz lenni? Nem lenne jobb kint? - nézek rá, de ő csak akaratosan rázni kezdi fejét. Izabella testéből mindenféle csövek lógnak ki, látom, ahogy egy a szájában is van, ami gondolom a légzését segíti. Ismét elszalad a cérna, és sírni kezdek. Teó felül édesanyja mellé az ágyra, majd megfogja a fejem és az ölébe hajtja.
- Nekem is nagyon fáj. De az én anyukám a legerősebb nő a világon, és tudom, hogy velünk marad. - suttogja.
- Tudod, nagyon okos vagy. Én is tudom, hogy az anyukád jól lesz. - suttogom, de már nem tudom, hogy hiszek-e benne.És elérkeztünk az utolsó részhez, de a jó hír, hogy lesz második évad. 🤗 Még nem tudom mikor, de lesz. 😊😊
YOU ARE READING
Rabul Ejtve
FanfictionBatik Izabella élete tökéletes volt, míg nem egy napon súlyos tragédia történt vele. Soha nem akart az élettől semmit, csak egy boldog és szerető családot. De egy hibás döntésért nagy árat fizetett. Öccse Gergő Németországban él, így Izabella hozzá...