-Państwa córka ma się dobrze, jej stan jest stabilny-powiedział lekarz
-A co wywołało omdlenie?-zapytała pani Cheng
-Osłabienie, a w razie czego można do niej wejść.
- No idź tam Adrien-powiedział tata dziewczyny, a ja szczęśliwy ruszyłem na sale. Ostrożnie otworzyłem drzwi po czym podeszłem do łóżka dziewczyny i usiadłem na krześle
-Jak się czujesz myszko?
-Stabilnie-powiedziała i wymusiła słaby uśmiech
-Za ile będę mogła stąd wyjść?-zapytała
-Lekarz mówił, że jutro-odpowiedzuałem
*Następnego dnia*
MARINETTE POV
Jest 13, czyli zaraz przyjadą po mnie rodzice i Adrien. Z szafki wyjęłam torebkę i włożyłam telefon, a następnie do środka wskoczyła Tikki.
Szczerze mówiąc nie nawidzę być w szpitalu to takie straszne miejsce ugh. W pewnym momencie drzwi się otworzyły a zza nich wyłonili się moi rodzice z Adrienem. Podeszłam i wszystkich przytuliłam, a następnie opuściliśmy szpital.
W domu od razu rzuciłam się na lodówkę bo no...w szpitalu najlepiej nie karmią. Zrobiłam sobie talerz kanapek z nutellą i ruszyłam do pokoju. Usiadłam przy biurku biorąc do ręki pierwszą kanapkę i przeglądając social media. Pusty już talerz zaniosłam do zmywarki. Ruszyłam w stronę kanapy na, którą się położyłam. I nie uwieżycie, gdy już leżałam wygodnie i chciałam włączyć "księżniczke zosie" okzało się, że PILOT LEŻY NA STOLE!!!
-Mamoooo!-krzyknęłam przedłużając ostatnią literkę.
-Co marinette?-zapytała wchodząc zaspana do salonu.
-Podasz pilota?
-Budzisz mnie po to abym podała Ci pilota bo ty jesteś zbyt leniwa, żeby po niego wstać? Na prawdę..
-No bo tak wygodnie się ułożyłam i...-moją wypowiedź przerwał pilot udeżajacy mnie w ramie.
-Masz -powiedziała mama z chytrym uśmiechem na twarzy opuszczając salon..no tak bo najlepiej rzucać w córkę pilotem...wracając. Włączyłam telewizje i włączyłam Disney junior i co KSIĘŻNICZKA ZOSIA SIĘ SKOŃCZYŁA!!!! Dziękuje mamo,.że tak długo zajęło ci podanie mi pilota, teraz muszę oglądać inne bajki, które są nudne....w połowie "kliniki dla pluszaków" zasnęłam.
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Kocham ten rozdział xd
Pozdrawiam Minnie_Mou bo chciała xd