Faragjunk tököt | ChanHun

140 22 0
                                    

- Chanyeol, siess már! - ordít ki a kisebb a konyhából, bízva benne, hogy mostmár társa eleget téve kérésének elindul

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Chanyeol, siess már! - ordít ki a kisebb a konyhából, bízva benne, hogy mostmár társa eleget téve kérésének elindul.

- Mert mi lesz, nem várnak meg a tökök? - mondja gúnyosan, de azért ott toporog a másik háta mögött.
- Inkább kezdjük, Kris is megmondta, hogy jó buli. - kezd hadonászni a frissen élezett késsel, majdnem elejtve azt, ezzel jó alaposan ráijesztve a magasra.
- Hát persze, ezt is a csoporttársad mutatta. - forgatja meg szemeit és unottan túr sötét tincsei köze, ahogy eszébe jut a kínai fiú.
- De azért csak óvatosan Sehun, nincs kedvem még az ügyeletet is megjárni veled.

A szőke teljesen figyelmen kívül hagyva az idősebbet esik neki a hatalmas élénk,narancs színű sütőtök faragásnak.
Megszúrja itt, kivág belőle egy darabot amott, de még mindig nem hasonlít semmire sem. Orcáját felfújva töri buksiját, hogy hol kellene még igazítania rajta.

- Ha gondolod szívesen segítek, nem kell vele egyedül szenvedned. Úgyis azt mondod szórakoztató, akkor érezzük magunkat jól együtt. - enged neki és gyengéden elmosolyodik.

- Rendben, ha annyira vészes lesz akkor maximum megsütöd. - vigyorog rá szemtelenül.
- Szóval így állunk, én feláldozom ilyen badarságokra a délutánom, te meg így hálálod meg? Szívtelen vagy, Sehun-ah... - húzza el száját a nagy fülű, ám egyáltalán nem gondolja komolyan, egy percig sem, annál sokkal jobban szereti Sehunt.

- Ott még vágd egy picit szélesebbre és tökéletes szeme lesz. - próbálja irányítani a fiatalabbat.
- De akkor csúnya lesz.
- Mert egy töknek a szépsége a fő, ugye te sem gondolod ezt komolyan? - néz hitetlenkedve másikra.
- Akkor így! - nyúl a másik keze után, amiben ott pihen a nagy konyhakés.
Óvatosan mozgatja a kezét ezzel próbálva koordinálni a hirtelen mozdulatok, a lehető legjobbat kihozva - az időközben elnevezett, - Jack névre hallgató a tökből.

- Ahh..hyung! - dobja le kezéből a kést és ajkai közé kapja ujját.
- Jujj ne haragudj, olyan gyorsan mozdult a kezed. - néz rá sajnálkozóan Chanyeol.
- Adj egy gyógypuszit és megbocsájtok. - nyújtja felé kissé még piros, de már nem vérző ujját.
Óvatos puszit hint a fájó pontra, pár pillanatig ott tartva ajkait. Próbálja enyhíteni a kicsi, talán nem is olyan nagy fájdalmait.

- Szerintem egyet értünk abban, hogy többet nem faragunk töklámpást, ugye? - kérdezi Chan, szorosan ölelve Sehunt.
- Semmiképp, de azért Jacket tartsuk meg, kérlek. - könyörgően  pillant barátjára.
- Majd mikor esszük akkor elbúcsúzol tőle, mit szólsz? - gondol az éppen sütőben készülő finomságra, nevetését visszafojtva.
- Kegyetlen vagy, Jackie jobb véget érdemelne... - kacag immár ő is.

Nevetve pillant fel Yeolra és lágy puszit nyom párnáira, közben minél jobban hozzábújva. Apró csókokkal becézgetik egymás száját, kiélvezve a kényelmes semmittevést.

Remélem Jacket is így fogja szeretni valaki, mint én téged Chanyeol!

'17. okt.

töredékek →novellákWhere stories live. Discover now