❛❛Látogass meg
Az éjjeli órákban
Várni fogok rád
Nem tudok aludni
Mert felfalnak
A rólad szóló gondolatok❜❜Unottan fordulok ismét másik oldalamra, az éjszaka folyamán már sokadjára. Síri csönd honol az egész dormban, egyedül az óra kattog és Chanyeol horkol. Jelen pillanatban mindkettő idegesít, de legalább ezek iránt ki tudok mutatni valamilyen érzelmet, szomorúságon és önmarcangoláson kívül.
Előttem lebeg Luhan boldog, önfeledt mosolya majd a könnyekkel áztatott és a rengeteg sírástól duzzadt szemei.
Hallom édes hangját ahogy kimondja szeret és mennyire fontos vagyok neki. Ugyanígy érzek hyung...
Most üresnek érzem magam azóta is és tudom, hogy már sosem fogom újra látni, de még mindig ég bennem a remény apró tüzének lángja.❛❛Szeretlek, de nem tehetek róla
Annak ellenére, hogy Próbálok ellenállni, de téged akarlak
Tudom, hogy nélküled kell meghalnom❜❜Egyikőnk sem tehetett róla, hogy szeretjük egymást főleg te nem. Lehet csak ráderöltettem és próbáltam mindkettőnkkel elhitetni ezt a gyerekes ábrándot. Tényleg próbálom, de mindennél jobban hiányzol. Próbálok beletörődni, viszont felejthetetlen vagy számomra.
❛❛Maradj velem egy kicsit tovább
Várni fogok rád
A kúszó árnyakMeg akarnak erősödni,
Mélyebben, mint az igazság
Szeretlek, de nem tehetek rólaAnnak ellenére, hogy
Próbálok ellenállni, de téged akarlak
Tudom, hogy nélküled kell meghalnom❜❜Az utolsó pillanatokat is rám áldoztad a távozásod ellőtt, szerettem volna ha maradsz még egy kicsit, de tudom..nem tehetted! El akartak minket egymástól szakítani és sikerült nekik.
❛❛Nem tehetek róla, de egyre rosszabb a sötétben
Mert úrrá vagyok a szívek háborúján
Nem tehetek róla, de szét akarom választani az óceánt
Mert megnyerem a szívek háborúját❜❜Tényleg próbállak elfelejteni, de hidd el nem megy. Nélküled túl gyenge vagyok ehhez az egészhez.. Félek egyedül, nincs aki mellettem lenne, hiába vannak itt a többiek ők ezt úgysem érthetik meg. Nem mintha annyira meg akarnák...
Le akarnak beszélni a dologról, hogy utánad menjek vagy legalább egyszer láthassalak még, de küzdeni fogok érted.
Ígérem találkozunk még Luhan.
Addig is pedig tudd, hogy semmit nem változtak az érzéseim irántad.
Szeretlek!'17. aug