B|9

2.3K 198 62
                                    

  🎶 GOT7- Remember You 

9.Bölüm

Isabella okuldan sonra arkadaşı Claire ile buluşmuş ve Evan ile olan biteni anlatmıştı. Teneffüste görüşmüşlerdi ve Evan eski sevgilisini göstermişti Isabella'ya. Kız da onları görmüş ve sinir küpü oluvermişti. Isabella, kendini tehlikede hissetmiyor değildi. Tabii Jackson'ın verdiği tepkileri de unutmamıştı.

"Anlaşılan Jackson Evan'ı sevmemiş," diyerek sırıttı Claire. Jackson'ın bu yaptıkları Claire'ı fazlasıyla şüphelendirmişti. Isabella'ya karşı sergilediği korumacı tavır Claire'ın aklına bazı şeyler getiriyordu. 

Isabella'nın tavrından ve anlattıklarından, Isabella'nın Jackson'a tutulmuş olduğunun da farkındaydı. Arkadaşına her ne kadar dikkat etmesi gerektiğini söylese de o zaten böyle bir şey yok demişti başlarda fakat şuan farkında olmasa da Jackson'ın büyüsüne kapılıp gidiyordu. Jackson'ın da Isabella'ya karşı hisleri olup olmadığını bilmek istiyordu Claire.

"Evan ile beraber Jackson'ın önünde de sevgili rolü yapın." dedi düşüncesini açığa vurarak. Eğer Jackson sevgili olmalarına bu kadar kızmışsa, onları sevgili gibi görünce köpürebilirdi. Eğer köpürürse zaten Isabella'ya karşı boş olmadığını düşünecekti Claire.

"Neden? İyice delirir."

"İşte bu yüzden onun görmesini sağla. Bakalım ne kadar delirecek."

"Claire neden bunu yapmam ge-"

"Sen dediğimi yap Isabel. İyiliğin için tamam mı?"

"Ah, pekala. Sana güveniyorum."

İki arkadaş uzun uzun sohbet ettikten sonra ayrılmışlardı. Isabella eve uğrayıp duş almış, üstünü değiştirmiş ve hastaneye gitmişti. Annesi derslerini aksatmadığı sürece hastaneye gelip Jackson'a eşlik edebileceğini söylemişti. Annesini dikkate almaya çalışıyordu bu yüzden. 

Hastaneye girdiğinde önce annesinin yanına gidip onunla konuşmak istemişti. Sophia'nın durumunu öğrenmek istiyordu. 

Odaya girer girmez önce annesini öpmüş sonra da karşısına oturup merak ettiği soruyu sormuştu.

"Anne, Sophia'nın durumu nasıl? Sence iyileşir mi?"

"Aslında çok ciddi bir evrede. Biz doktorlar için bile bu sıkıntılı bir süreç. Neyse ki onunla ilgilenen harika bir doktoru var. Tabii iş doktorda bitmiyor. Hastanın bu süreçteki tutumu da önemli. Sophia gerçekten enerjik ve neşeli bir kadın. Bunca şeye rağmen gülmekten asla vazgeçmiyor. Tek canını sıkan şey oğlu gibi. Yoksa hastalığı rahatlıkla atlatabilecek güçlü bir kadın. Gündüz ona bakmaya gittiğimde biraz sohbet ettik. Oğlunun bu sıralar daha iyi olduğunu söyledi. Sana da minnettarmış öyle söyledi. Sürekli ilgileniyormuşsun Jackson ile. Bana bak, Jackson ile aranda başka şeyler mi var senin Isabella?"

Isabella, annesinin anlattıklarını gülümseyerek dinlerken annesinin son sorusu bütün gülümsemesini yok etmişti. İçinden keşke demeyi ihmal etmemişti fakat bu istekli halini dışarıya yansıtmayacaktı.

"Hayır, anneciğim saçmalama. Olur mu öyle şey? Sadece yemek yemesi derslere girmesi için onu biraz zorluyorum. Böylece Sophia'da daha iyi olabilir diye."

"Bir şey varsa da bana söylemiyorsan bozuşuruz ona göre."

"Sen merak etme annem benim. İlk sana söylerim olursa," diyerek güldü Isabella ve annesinin yanına gidip sarıldı.

"Eğer öyle bir şey olsaydı kızar mıydın?"

"Bunları sorduğuna gö-"

"Hayır gerçekten yok. Sadece merak ediyorum tepkini."

BATERİST | Jackson Wang #wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin