🎶 So Yeon - I Feel Love
26.Bölüm
"Çalışmalarınız nasıl gidiyor çocuklar?"
"Yorucu!"
"Yine de zevkli."
"Yugyeom yirmi dört saatini dans ederek geçirdiği için ona sorun olmaz tabii."
"Yugyeom annesinin karnından Chris Brown olarak doğmuş."
Isabella'nın yaşadığı utanç verici olayın ardından ortamdaki o boğucu hava yerini eğlenceye bırakmıştı. Herkesin bu durumu unutması Isabella'yı rahatlatmıştı. Hep beraber sohbet ediyorlardı ve bu grup fazlasıyla eğlenceliydi. Başını Jackson'ın omzuna yaslayıp birbirlerine laf atmalarını izlemeye devam etti. Jackson'da kolunu Isabella'nın omzuna sardıktan sonra konuşmaya kaldığı yerden devam etmişti.
"Bugün de bana oynuyorlar..."
"Alış bunlara Yugyeom. Daha çok çekeceksin hyunglarından."
"Hayır Bambam'de maknae sayılır. Neden sadece ben?"
Isabella, maknae Yugyeom'a acıyarak onu yanına çekti.
"Bana bakın! Yugyeom ile uğraşmayın. Yoksa bozuşuruz."
Isabella'nın sahte kızgın bakışları kimseyi inandıramasa da Yugyeom biri tarafından korunmanın mutluluğuyla sırıtıyordu. Jackson ise Isabella ve Yugyeom'u birbirinden uzaklaştırmakla meşguldu.
"Çok yakınlaşmayın," diyerek Isabella'yı iyice kendine yaklaştırdı.
Uzun bir sohbetin ardından kafeden çıktılar. Isabella eşyaları yetişene kadar Yugyeom'un bir arkadaşında kalacaktı. Bu yüzden hepsi oraya doğru yola koyulmuştu. Planları Isabella'yı oraya bırakıp yurda dönmek olsa da Isabella'nın kalacağı evin sahibinin bir erkek olduğunu duyunca Jackson kesinlikle yurda dönmeyecekti.
Eve yetiştiklerinde kapıyı açan erkek ile Jackson şaşıp kalmıştı. Karşısında bir kız bekliyordu ama onun yerine bir erkek vardı. Isabella'nın burada yalnız kalmasına asla izin veremezdi.
" Min Joon? Aman Tanrım, sen misin?"
"Isabella! Vay canına! Seni görmeyi beklemiyordum."
Herkes birbirine sarılan ikiliye bakıyordu. Jackson daha fazla şok oluyordu ve bu şok yavaş yavaş sinire ve kıskançlığa dönüşüyordu.
"Geçin hadi içeri."
Herkes içeri girince Jackson, Isabella'nın kolunu tutup durdurdu.
"Nereden tanıyorsun onu?"
"Liseden önce aynı okuldaydık."
Jackson bir şey söylemedi ve içeri geçti. Isabella'da peşinden girdi. Sohbete başlamışlardı bile. Herkes nereden tanıştıklarını sormaya başlayınca kısaca bahsetmişlerdi.
Eskiden çok yakın arkadaşlardı fakat Min Joon ailesi sebebiyle Kore'ye geri dönmüştü. Sonra da iletişimleri kesilmişti. Isabella, Min Joon'a ulaşamamıştı.
Isabella tanıdık birinin çıkmasına fazlasıyla sevinmişti. Bir geceliğine, bu duruma göz yumacak ve bir erkeğin evinde kalacaktı. En azından arkadaşı çıkmıştı. Bu daha iyi olmuştu.
"Evde tek mi kalıyorsun," diye bir soru yöneltti Jackson. Eğer yalnız kalıyorsa ve evde başka bir kız yoksa izin vermeyecekti.
"Evet yalnız kalıyorum."
"O zaman bende burada kalacağım."
"Jackson?"
"Ne var Jae Bum? Sevgilimi erkeğin biriyle yalnız başına mı bırakacağım boş evde? Sence?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATERİST | Jackson Wang #wattys2020
Fanfic#jacksonwang etiketinde #1 "İstersen dünyanın öbür ucuna git, istersen aylarca iletişim kurma, yine de senden ayrılmam. Ben artık istesem de senden kopamam. Benim içim dışım sen olmuşsun. Kokum sen, dudağımdaki tat sen, ellerimdeki sıcaklık sen, nef...