B|15

2.4K 184 134
                                    

🎶 Apink - The Wave

(Yorumlar bu kadar az gelmeye devam ederse bölümleri geç paylaşacağım haberiniz olsun. Belki üç gün sonra belki bir hafta sonra... Size her gün oturup binlerce kelime yazıyorum ve karşılığında bir satırlık bir yorumu çok görüyorsanız benimde size bu bölümleri çok görmem gerekiyor demektir. Her zaman yorum yapıp, bu karakterle kucak açanlara teşekkür ediyorum.)

*Yorumlarınız pasajlara yapmaya özen gösterin lütfen. Keyfili okumalar.*

15.Bölüm

"Çok yoruldum. Bugünlük burada bırakalım bence."

"Haklısın. Kafam almıyor artık. Hem acıktım. Gel bir şeyler yiyelim."

Jackson, Isabella'nın elinden tutup sandalyeden kaldırmış ve peşinden götürmüştü. Isabella, birbirine kenetli olan ellerine bakıp gülümserken çoktan mutfağa yetişmişlerdi. Jackson teyzesinin hazırladığı şeyleri masaya dizdikten sonra Isabella'yı da oturttu. Kendi de oturup hemen yemeye başladı.

"Bunları kim yaptı?"

"Teyzem."

"Ya! Kadın zaten meşgul ve yorgun bir de bunları mı yaptırdın?"

"Sessiz olur musun? Yemeğime odaklanamıyorum."

Isabella, Jackson'a tip tip baktıktan sonra o da yemeye başlamıştı. Kendisi de çok acıkmıştı. Bir yandan Jackson'ı izliyordu. Resmen yemeklere saldırmıştı. Hararetli bir şekilde yemek yiyor ve başka hiçbir şeyle uğraşmıyordu.

"Yemekten sonra gitmem lazım."

"Neden?"

Jackson ağzında yemek varken konuştuğu için 'e' sesleri 'o' olarak yansımıştı dışarı. Isabella, Jackson'ın ne kadar da tatlı göründüğünü düşünüp içten içe gülümsüyordu. Ayrıca üzülüyordu çünkü ondan ayrılmak istemiyordu fakat bugünü annesine ayırması gerektiğinin de farkındaydı.

"Annem bugün izin almış. Kalan vaktimi onunla geçirmek istiyorum."

"Tabii. Beraber çıkarız. Ben de hastaneye gideceğim."

"Jackson sana bir şey soracağım."

Isabella, sessiz geçen yemeği canlandırabilmek adına bir şeyler sormaya karar vermişti. Jackson'ın sesini olabildiğince çok duymak istiyordu.

"Sor."

"Annen iyileşince, yani tamamen iyi olunca, Kore'ye geri dönüp stajyerliğine devam edecek misin?"

Jackson suyunu içerken biraz düşünmüş ve fikrini hemen sonrasında dile getirmişti.

"Evet. Park Jin Young Pd'nim ne zaman istersem gelebileceğimi söylemişti. Bu şansı kaçıramam. Hem arkadaşlarım da orada."

"Peki bu stajyerlik ne kadar sürüyor?"

"Belli olmaz. Kimisi beş yıl stajyerlik yapıyor kimisi üç ya da başka bir rakam."

Isabella'nın başından adeta kaynar sular dökülmüştü. Eğer Jackson giderse yıllarca stajyerlik yapacaktı. Birbirlerini göremeyeceklerdi. Sonra da Jackson çıkış yapar, çok meşgul olur ve yine görüşemezlerdi. Isabella'nın yine aniden asılan suratıyla Jackson kaşlarını çattı.

"Neyin var?"

"Beni burada bırakıp Kore'ye gideceksin. Yıllarca stajyerlik yapacaksın ve buraya ayda yılda bir anca gelebileceksin. Sonra da çıkış yapacak ve çok meşgul olacaksın. Hatta yeni çıkanların sözleşmedeki tarihlere kadar sevgilisi olması da yasak olabiliyor. Bu demek oluyor ki bunlar son görüşmelerimiz."

BATERİST | Jackson Wang #wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin