B|29

1.7K 149 145
                                    

  🎶 SNSD - One Last Time 

29.Bölüm

Isabella keyifli bir güne uyanmıştı. Bugün Kore'yi gezecek ve alışveriş yapacaktı. Oradan da Jackson'ın yanına uğramayı düşünüyordu. Ne kadar şirkete giremeyecek olsa da bahçede kısa bir görüşme yaşayabilirlerdi sanırım. 

Bu konuya hala alışamamıştı Isabella. Jackson ile el ele tutuşup Kore sokaklarını gezebilmeyi isterdi ama daha çıkış yapmamasına rağmen rahat olamıyorlardı. Çünkü sahne almışlardı ve Jackson öpüşme olayından dolayı fazlasıyla tanınmıştı. Görenlerin tanımamasına imkan yoktu.

Isabella hemen kahvaltısını yapmış ve üstüne en sevdiği ikili olan eteğini ve gömleğini giyip aynanın karşısına geçmişti. Kısa bir fotoğraf çekilme merasiminden sonra beğendiği bir fotoğrafı instagram hesabına atıp evden çıkmıştı.

Isabella'nın paylaştığı resim: (Kafasının çıktığını da düşünün.)

Önce evinin birkaç adım ötesindeki dondurmacıdan dondurmasını almış, ardından dümdüz yürümeye başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önce evinin birkaç adım ötesindeki dondurmacıdan dondurmasını almış, ardından dümdüz yürümeye başlamıştı. Buraları bilmiyordu. Kaybolma ihtimali yüksekti ama sorun etmiyordu. Çocukları arayıp nerede olduğunu anlatır ya da birilerine sora sora geri dönerdi. Bütün gününü gezerek geçirmek istiyordu. Uzun bir yürüyüşün ardından merkeze ulaşabilmişti. Gündüz olmasının verdiği bir sakinlik vardı Hongdae sokaklarında.

Isabella, gördüğü mağaza ve dükkanlarla sırayla girip bakmadık tek bir şey bile bırakmazken, Jackson şirkette pratik yapmakla meşguldü. Artık yorgunluktan kendini odadaki siyah deri koltuğa atmış ve soluklanmaya başlamıştı. Kendisinden önce dinlenmeye çekilen Young Jae telefonuyla uğraşıyordu. Diğerleri ise çalışmaya devam ediyordu.

"Jackson, Isabella resim paylaşmış."

Jackson, Young Jae'nin dediği şeyle hemen telefonunu alıp instagrama girdi. Ana sayfasında, en üstte çıkan resimle kalakalmıştı. Gözlerini ovuşturarak tekrar tekrar resmi paylaşan kişinin kullanıcı adına baktı. Gerçekten de Isabella'ydı. Isabella'nın bugün gezmeye çıkacağını biliyordu ama büyük bir sorun vardı. Dışarı bu etekle çıkmış olma ihtimali yüksekti ve Jackson gözlerini pörtleterek ekrana bakmaya devam ediyordu bu yüzden.

Hemen rehberden Isabella'yı bulup aradı. Isabella, dolu olan ellerinden dolayı telefonu açmakta zorlanmış ve gecikmiş olsa da sonunda açmayı başarmıştı.

"Efendim, Jackson?"

"Lütfen dışarıda olmadığını söyle Isabel."

"Dışardayım. Ne oldu ki?"

"O eteğinin farkında mısın?"

"Eteği nereden gö-"

"Instagramdaki fotoğrafından olmasın! Gördüğün ilk mağazadan pantolon al ve giy. Değiştir o eteği."

BATERİST | Jackson Wang #wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin