🎶 Jung Seung Hwan - If It's You
(Lütfen hikaye hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bol bol yorumlara yazın.)
12.Bölüm
Yine bir okul günüydü. Fakat bugün Isabella için çok daha farklıydı. Dün yaşananlar aklından bir an bile çıkmadığı için fazlasıyla mutluydu.
Okul kapısından kendi kendine gülümseyerek girerken, karşısına çıkan Evan ile durmuştu. Ona da neşeyle selam verdi.
"Günaydın Evan!"
"Günaydın. Ne bu mutluluk?"
"Her şey güzel gidiyor sadece. Kızdan haber var mı? İnanmış mı bize?"
"İnanmış gibi duruyor çünkü birkaç gündür hiç gelip rahatsız etmedi.Nasıl rahatım bilemezsin."
Isabella, birine yardım etmenin ve iyi sonuçlara ulaşmanın sevinciyle gülümsedi.
"Senin adına sevi-"
Fakat bu sevinci yarım kalacak gibi duruyordu. Çünkü Evan'ın eski sevgilisi kendisine kızgın bir boğa gibi yaklaşıyordu. Hatta çok geçmeden yetişmiş ve Isabella'yı var gücüyle iteklemişti. Isabella hazırlıksız yakalanmış ve yere düşmüştü. Kaldırıma sürten elleri yara içinde kalmıştı. Evan gördüğü şey karşısında, endişeyle Isabella'nın yanında koştu ve onu kaldırdı.
"İyi misin?"
Evan Isabella'nın elindeki yaralara bakarken kız Evan'ı tutup Isabella'den uzaklaştırırcasına çekti.
"Kör müsün sen?! Bu kız seni aldatıyor. Resmen seninle oynuyor!"
"Ne saçmalıyorsun sen! Defol git buradan!"
"Sen yokken Jackson ile Jackson yokken senle fingirdeşiyor resmen! İkili oynayan or-"
"Kapat o çeneni!"
Kız, boğazına yapışan Jackson ile cümlesini tamamlayamamıştı. Isabella ise Jackson'ın kızın boğazından tuttuğunu görür görmez yanlarına koştu.
"Jackson, bırak! Ne yapıyorsun?"
Jackson, karşısındakinin kız olduğunu bile yeni idrak ediyordu sinirden. Kızı hemen bıraktıktan sonra Evan'a dönüp yakasından tuttu.
"Eğer ikinizden birisini bir daha Isabella'nın yanında görürsem bu sefer asla acımam. Anladınız mı ?!"
Jackson Evan'ı da sertçe bırakmış ve Isabella'yı elinden tutup sınıfa çıkarmıştı. Isabella sesini çıkarmıyordu. Bu olanlar sınıfa henüz ulaşmadığı için kimse onlarla ilgilenmiyordu.
Jackson, Isabella'yı oturttuktan sonra kendi de yanına oturmuştu. Isabella bir şeyler söylemek istiyordu fakat Jackson o kadar sinirli gözüküyordu ki ağzını bile açamıyordu.
"Bir daha o çocukla muhatap olmayacaksın. Şu andan itibaren o sahte sevgililiğiniz de bitti. Anladın mı?"
"Neden bu kadar tepki gösteriyorsun?"
"Neden mi? Birine yardım etmek uğruna şiddete ve hakarete maruz kalıyorsun ve hala neden tepki gösterdiğimi soruyorsun! Artık kendine gel Isabel."
Jackson haklıydı ve Isabella bunun farkındaydı. Ayrıca Jackson kendisini korumaya çalışıyordu. Bu davranışı Isabella'yı son derece memnun ediyordu. O yüzden bir şey dememe kararı aldı ve önüne döndü sessizce. Birkaç dakika sonra hoca girmişti derse. Jackson yapabildiği ölçüde dersi dinlemiş, arada aklı Isabella'ya gitmişti. Bu sıralar bu kızı neden bu kadar fazla düşündüğünü sorguluyordu içinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATERİST | Jackson Wang #wattys2020
Fiksi Penggemar#jacksonwang etiketinde #1 "İstersen dünyanın öbür ucuna git, istersen aylarca iletişim kurma, yine de senden ayrılmam. Ben artık istesem de senden kopamam. Benim içim dışım sen olmuşsun. Kokum sen, dudağımdaki tat sen, ellerimdeki sıcaklık sen, nef...