6.BÖLÜM-"BENİM ARSIZ KIZIM"

609 22 2
                                    

6.BÖLÜM

Gecikme için kusura bakmayın. Çok güzel bir bölüm sizi bekliyor. Keyifli okumalar! :)

Nasıl hissediyordum? Kızgın, sinirli, utanmış ama bir o kadar da yenilenmiş, mutlu, arzulu. Arzulu mu? Kapa çeneni Arya?

10 dakikadır aynanın karşısında kendime bakıyordum. Dün Poyraz’ın yaptığı neydi öyle? Peki ben neden yaptığı şeyden sonra ona yeterince sinirli değildim? Yaptığı şey ya da Işıl gelmese tam olarak gerçekleştireceği şey desek daha doğru olur, çok garipti. Dudakları dudaklarıma.. Ah düşündükçe bile bir garip oluyordum. Sanki hiç öpüşmemiş, ilk deneyimini yaşayan kızlar gibiydim. Belki de uzun zamandır bir erkekle yakınlık kurmadığım içindi bu his. Bir kaç kere deneyimim olmuştu fakat hiç böyle hissettirmemişti. Devamını istemiştim. Su gibi gelmişti dudakları. Kuruyan dudaklarımı ıslatmış, canlandırmıştı. Öpüşmeyi anlamlandırmış, devamını arzulatmıştı. Hayır, hayır! Ona özel değildi bu. Bir başkasıda olsa yine aynı hissederdim. Başka bir nedeni olamazdı. Düşüncelerim kapının tıklatılmasıyla kesildi. ‘’Girin’’ diye bağırıp banyodan çıktım. Gelen Işıl’dı. ‘’Rahatsız etmedim dimi?’’ Kafamı hayır anlamında sallayıp onu içeri çektim. Yatağımın kenarına oturup merakla bana bakmaya başladı. Konuşmayınca ‘’Çıkar şu ağzındaki baklayı.’’ Dedim. Gülümseyerek bana baktı. ‘’Dün ne oldu?’’ Şaşırmıştım. ‘’Anlamadım’’ Gözlerini kısarak bana baktı. Dün bizi görmüş olabilirmiydi. Hayır hızlı davranmıştım, görmüş olamazdı.

‘’Abimle aranızda ne geçti?İkinizde bir farklısınız’’

Şaşkınlıkla bir an kaldım sonra normal görünmeye çalışarak ‘’Bir şey olmadı.’’ Dedim. İnanamayarak bir süre bana baktı. ‘’Abime sorduğumda oda aynı cevabı verdi. Ama ikinizede inanmıyorum’’ Telaşlı halimi görmemesini dileyerek kalkıp dolabımı karıştırmaya başladım. ‘’Abimde yüzünü sakladı’’ dedi bir anda. Ona dönüp gülümsemekle yetindim. ‘’Onunda yüzü bembeyaz olmuştu.’’ Lanet olsun Poyraz! Konuyu değiştirmek adına gidip bilgisayarımdan bir şarkı açtım. Odanın içini yüksek sesle müzik doldururken Işıl’la birlite şarkıya eşlik etmeye başladık. Hem dans ediyor hem de şarkı söylüyorduk.

Yeniden yandı tüm ışıklar…

Yeniden nasıl parlıyor aşk gözlerinden…

İçimi eritiyor şimdiden…

Sana saklamışım herşeyin güzelini ben…

Sev-…

Dans ederek arkaya arkaya doğru giderken sırtımın sert bir cisime çarpmasıyla arkamı döndüm ve o derin yeşil gözlerle göz göze geldim. Dudağı hafif yukarı kıvrılmış bir şekilde bizi izliyordu. Bu süre boyunca dans ederken bizi mi izlemişti?

Işıl koşarak Poyraz’ın elinden tutup ortamıza çekti. ‘’Abi hadi sen de bize katıl?’’ Poyraz’da Işıl’ın saçlarını karıştırdı. ‘’Rahat dursana, kızım’’ Kapının önünde durmuş boş bir şekilde onları izliyordum. Poyraz saçlarını karıştırarak ofladı. ‘’Siz takılın ben gidiyorum.’’ Odadan çıkması için benim kapının önünden çekilmem gerekiyordu. Ama sanki yapışmışım gibi kımıldayamıyordum. Poyraz geldi önümde durdu. Boş bir şekilde birbirimize bakıyorduk. Sanki bir an gözleri dudaklarıma kaydı. Ya da ben öyle sanıyordum. Hayır, hayır öyle sanmıyordum. Kesinlikle dudaklarıma bakıyordu. Gözlerini dudaklarımdan ayırmadan sert bir şekilde tısladı. ‘’Çekilsene kızım’’

SENSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin