3. Болзоо

5.4K 407 4
                                    

Миний нүд одоо л нээгдэн орчин тойрноо харахтайгаа боллоо. Хэдий нүдээ нээсэн ч бие минь хөдлөхгүй байна.

: ухаан орчихов уу?

Би: тэглээ харин хүзүү эвгүй болчих шиг боллоо шүү.

Нам туслах: намайг даапаалаад байгаа юм уу?

Би: харин л дээ. Таньдаг хүн минь болохоор хүлүүлээд суусан ч арай л зөөлхөн тусдаг юм байна.

Нам туслах: намайг сайн таньдаг байх нь ээ.

Би: хэлээч та гэмт хэрэгтэн биз дээ?

Нам туслах: намайг яаж олсныг чинь гайхаад барахгүй юм. Чи ч хүний арыг долоохдоо сайн юм аа.

Би: магтаал гээд ойлгочихьё.

Нам туслах хацрыг минь илэн: ингээд том том дугарч л бай! Удахгүй цустай чинь холих үед яаж амь гуйхыг харья л даа

Би: наад гараа тат!

Нам туслах: хаанаас эхлэх үү? Нүүрэн дээр чинь хөөрхөн зураг зурж өгөх үү?

Би: надад хүрдэг л юм бол наад гар чинь татаж унана шүү!

Нам туслах: харин л дээ оролдоод үзэх үү

Тэр хутгатай гараа явуулсаар хүзүүн дээр гүн биш ч томхон зүслээ. Гараа хүзүүн дээр минь эрвэгнүүлэн хүйтэн мэс арьсруу минь шигтгэн оруулахад гол тасарч байгаа мэт өвдөж хорсож байгаа ч иймэрхүү зүйлд аль хэдийн дасал болчихож.

Нам туслах: өвдөж байна уу? Энэ дуу чинь хичнээн сайхан гээч. Энэ нулимстай нүд чинь хичнээн үзэсгэлэнтэйг мэдэх үү?

Тэр дахин явуулсаар өмнөхөөсөө илүү гүн зүсэн нүүрэндээ хорон мишээл тодруулахад нь би өвдсөндөө чангаар хашгирсан ч шүд зуун түүний нүүрийг тааруулаад нулимчихлаа.

Би: адгийн новшид таарсан бэлэг

Нам туслах: тэр эмэгтэйчүүд өөрсдөө л намайг өдсөн. Бүгд л нөхөртэй байж намайг өөрийн нууцханаа болгох гэж байсан. Тэдний буруу биш гэж үү?

Би: тэгээд л алсан юм уу? Чамайг хоёрдохоо болгох гэсэн болохоор л алаа юу?

Нам туслах: Тэд бол хуурамч амьтад. Хогийн амьтдыг үхэл рүү нь тонилгох л хэрэгтэй!

Би: ойлголоо тэгвэл хогийн амьтдыг тонилгоод өгье

Би хүлээсээ тайлан түүнийг цохиж унагахыг хичээж эхэллээ. Гарт нь байх хутга надлуу чиглэсэн ч би шаламгай гэгч нь бултан түүнрүү эргүүлэн дайрна.

My Bunny /ДУУССАН/Where stories live. Discover now