2. Сэжүүр!

6K 444 6
                                    

Би Ким овогтны охин Ким Мина. Ким Согжин, Ким Намжүүн, Ким Тэхён нарын дүү. Өмнө нь уулзаж байгаагүй болохоор л тэдэнтэй дотносохыг хүсэхгүй байгаа ч арга буюу төрсөн ах нар минь болохоор л...

**************************

Би: байна уу?

Би: хэрэг ээ?

Би: ойлголоо би одоо очлоо

Би утсаа таслан дээшээ гүйн хурдхан шиг бичиг цаасаа янзлаад хувцсаа өмсөн явахаар бэлдлээ.

Тэхён: хаашаа явах гэж байгаа юм?

Би: ажил!

Тэхён: наадах чинь буу юм уу?

Би: битгий тоо! Нэг их сүртэй юм биш.

Тэхён: байж бай. Жинхэнэ буу байна шдээ!

Би: дуугаа аяд! Энэ тэрүүгээр хамаагүй ярьж болохгүй шүү!

Тэхён: чи алуурчин юм уу?

Би: үгүй ээ!

Тэхён: хэн нотлох юм?

Би: надад танд нотлох шаардлага алга би ажилдаа явлаа!

Тэхён: би цуг явья.

Би: үгүй ээ энэ чинь аюултай зүйл.

Тэхён: би цуг явья лдаа.

Би: үгүй!

Тэхён: яах ч үгүй гэдгээ амлаж байна!

Би: та яах ч үгүй лдээ гэхдээ би тоглох гэж яваагүй энэ чинь гэмт хэрэг!

Тэхён: аливээ би дүүгээ ямар ажил хийдгийг мэдмээр байна шдээ. Бас би чамд ганц хоёр юм өргөлцөөд өгсөн ч болох л юм.

Би: сэтгэл татам юм аа~

Тэхён үсээ хаялан: угаасаа.

Би: гэхдээ л болохгүй.

Бид хоёр гэмт хэргийн газар луу хамтдаа явлаа. Хамтдаа. Бурхан минь Мина чи юу л хийгээд байна даа.

Гэмт хэргийн газартай танилцан энэ тэрүүгээр явбал тэмцэлдсэн шинж алга. Үнэхээр цэвэрхэн харагдаж байна. Харин хохирогчийг л нилээн зэрэмдэглэж.

Тэхён түүнийг харан огин барин зогсоход нь би юугаа бодож түүнийг энд авч ирдэг байна аа гэсэн зүйл бодон толгой сэгсэрсээр өөрийгөө зүхнэ.

Би: айж байна уу?

Тэхён: үгүй ээ.

Би: гадаа гараад байж байх юм уу?

Тэхён: тэгье

Би: ийш тийшээ хамаагүй сэлгүүцэж, элдэв янзын юманд хүрж байгаад хэрэгт холбогдчихов оо!

My Bunny /ДУУССАН/Where stories live. Discover now